- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمریکایی‌ها با ترس و لرز درباره ایران صحبت می‌کنند

ایران اسلامی اکنون در موضع قدرت است و آمریکایی‌ها با ترس و لرز در ارتباط با ایران اسلامی صحبت می‌کنند. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی جمعه ‌شب در نشست مسئولان دشتستان در محل دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایام گرامیداشت دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای پاسداشت رشادت‌های شهدای گرانقدر در طول سال‌های مقابله حق علیه باطل و نقطه عطف تداعی جبهه نور در برابر جبهه کفر و شرک و نفاق بود و با سرافرازی رزمندگان و امت اسلام خاتمه پیدا کرد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دشمنان تا رسیدن به دفاع مقدس حرکت‌های مختلفی انجام دادند که ترویج قومیت‌ها، تهدید و خدشه‌دار کردن مرزها، ایجاد گروهک‌ها به‌منظور مقابله با نظام اسلامی و تهاجم فرهنگی به ارزش‌های دفاع مقدس اقداماتی بود که دشمن در سال‌های قبل از دفاع مقدس انجام داده و در دفاع مقدس هر چه توانست برای توقف مسیر انقلاب اسلامی به‌کار برد و از تمام تاکتیک‌های هوایی، زمینی و دریایی بهره‌ برد.

خسروی بیان داشت: تحریم‌های شدید اقتصادی از راهکارهایی بوده که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند و ما هنوز چند مرحله تحریم اقتصادی پیش رو داریم که باید تلاش خود را به‌کار گیریم و این تحریم‌ها را مانند موارد قبل به فرصت تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: کنترل مرزهای دریایی، محاصره بنادر، محدودیت خطوط پروازی و … از راهکارهای دشمنان نظام اسلامی بوده که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی و ایام نبرد مقدس شاهد بوده‌ایم و امت مسلمان ایران اسلامی که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی فرزندان رمضان هستند، همه این تلاش‌ها را تجربه کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به آیه ۲۱۷ سوره مبارکه بقره اذعان داشت: دشمنان هیچ‌گاه از پا نمی‌نشینند و از هیچ مقاتله و جنگی با امت اسلام دریغ نمی‌کنند تا اینکه امت اسلام را مجبور کنند که از دینشان دست بردارند و حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم مانند توهین به ساحت نبی اکرم اسلام(ص) و خدشه‌‌دار کردن اذهان امت اسلام و توهین کاریکاتوریست سیاه‌اندیش در هفته دفاع مقدس در نشریات داخلی به‌خاطر آن است که ما را در بوته‌ آزمایش قرار دهند که چه اندازه به ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب پایبند هستیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: امت اسلام هر روز سربلندتر با استفاده از تجربیات پیشین و بصیرتی روشن و رهنمودهای مقام معظم رهبری محکم و استوار در مسیر تعالی و عبودیت گام برمی‌دارد و از هیچ توطئه و حصر اقتصادی و تهدیدی نمی‌ترسد و اکنون که در موضع قدرت است آمریکایی‌ها با ترس و لرز در ارتباط با ایران اسلامی صحبت می‌کنند.

خسروی ابراز داشت: وقتی فرمانده سپاه در سخنرانی خویش اعلام می‌کنند که اگر اتفاقی بیفتد توان و همه ساز و کارهای مقابله با دشمن را داریم، آمریکایی‌ها در پیامی اعلام کردند که اگر رژیم صهیونیستی با شما مقابله کند ما کنار رژیم صهیونیستی نیستیم و این پیامی بود که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد.

وی گفت: فرمانده سپاه در پاسخ به این گفته‌ها با قاطعیت تاکید کرد اگر اتفاقی بیفتد چون اطمینان داریم رژیم صهیونیستی بدون اجازه آمریکا دست به اقدامی نمی‌زند ما تمام پایگاه‌ها و مراکز انتفاعی و منافع دشمن و آمریکا و اسرائیل را مورد هدف قرار می‌دهیم و این پیام محکم رزمندگان است که اگر دشمن شرارت بکند پاسخی کوبنده دریافت می‌کند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: خداوند متعال مشیتی دارد که همه از آن بی‌خبر هستیم، عزیزانی که در نبرد مقدس به شهادت نائل شدند مشیت بود که پاسخ اقدام خود را بگیرند و خداوند متعال برای رزمندگان مقدر کرده که توفیق از بین بردن سپاه استکبار، آمریکای جنایتکار و اسرائیل نابکار را نصیب شما بکند و خداوند هدیه‌ بهتری برای از بین بردن مهره‌های بزرگتر استکبار برای رزمندگان و جوانان انقلاب اسلامی آماده کرده است.

خسروی تصریح کرد: ان‌شا‌ءالله شاهد ذلت و زبونی و خواری و از بین رفتن سپاه کفر و اردوگاه غرب و تعالی و رشد اردوگاه اسلام و تحویل دادن انقلاب جهانی اسلام خواهیم بود.

وی یادآور شد: اینکه برخی افراد خوش‌خیال گمان می‌کنند اگر ما دست دوستی به سمت آمریکا و رژیم صهیونیستی دراز کنیم، دشمنان دست از سر ما برمی‌دارند و تمام مشکلات کشور رفع می‌شود و این خیال باطل را در ذهن خود می‌پروراندند، آنهایی که به دنیای استکبار چراغ سبز نشان دادند و با تسلیم در ماجرای هسته‌ای و در ارائه اطلاعات مربوط به این زمینه در اختیار دشمنان نظام اسلامی قرار دادند، روند توسعه کشور را با خلل مواجه کردند؛ در آن زمان برخی از اردوگاه دشمن نقشه‌های این‌چنینی را برای دولت وقت ترسیم می‌کردند و برخی از داخل آنها را بر کشور تحمیل می‌کردند.

خسروی گفت: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی گام برداریم و وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ولایت مهم‌ترین راهکار برای موفقیت است.