- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

همدانی:کم‌کاری شما نبود قهرمان می‌شدیم

مربی فصل گذشته تراکتورسازی با انتقاد از مدیرعامل این باشگاه گفت: اگر بعضی از کم کاری‌هایی شما و دوستانتان نبود قهرمان می‌شدیم.


ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات فصل گذشته تیم تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی تلاش کردم خاطرات سال پیش فوتبالی که مربوط به حضورم در باشگاه تراکتورسازی بود را به کام خود، همکاران و مردم عزیز شهرم تلخ نکنم اما عده‌ای امروز از روی عمد و سهو راه دیگری در پیش گرفتند و قبل از پرداختن به ابهامات و سوءتفاهمات و برطرف کردن حقوق تضییع شده افراد، از طریق تشویش اذهان عمومی و حضور پی در پی در رسانه‌ها، دادگاه یک طرفه برای خود ساختند و بدتر اینکه از هرگونه توهین، افترا و تحقیر هیچ ابایی ندارند و حتی خداوند را در نظر نگرفتند.

همدانی تأکید کرد: برخلاف میل باطنی امیر قلعه‌نویی چون از نزدیک شاهد بسیاری از معضلات و مشکلاتی که مربوط به حوزه مدیریتی باشگاه می شد، بودم، مجبورم صحبت‌هایی را انجام دهم.

مربی فصل گذشته تراکتورسازی خطاب به مدیرعامل این باشگاه گفت: آقای جعفری! از حضور شما در حوزه مدیریت ورزش (فوتبال) مدت زمان زیادی نمی گذرد و انتظار می‌رفت با انگیزه‌ای که در ابتدای فصل گذشته از شما دیدم به مسائل کلان و مورد نیاز بپردازید که شایسته تاریخ باشگاه و فوتبال آذربایجان باشد و نهایتا به دل این همه هوادار مشتاق که از جان و دل خود برای تیمشان مایه می‌گذارند و انصافا در دنیا کم نظیر و بی‌نظیر هستند بنشیند اما آن چیزی که بر زبان می‌آورید جز خدشه دار کردن حیثیت و آبروی افراد سود دیگری در بر ندارد.

همدانی عنوان کرد: اینها را می گویم تا شاید تجدیدنظری در نوع رفتار در پیش گرفته خود لحاظ کنید. حتما آن روزهای زیبای برفی تبریز را به یاد دارید که متأسفانه منجر به خاطرات تلخ برای مجموعه تیم شد که این باشگاه حتی از خرید کاور پلاستیکی روی چمن محل تمرین و ورزشگاه عاجز مانده بود. یا آن ۵ ماهی که تیم حتی یک ریال هم پول نداشت را فراموش کرده‌اید؟ آن شب عیدی که همه ما به بهانه گرفتن عیدی منتظر نشستیم در ذهن شما باقی مانده است؟

مربی استقلال خاطرنشان کرد: مگر یادتان رفته که به من گفتند که چون متولد تبریز هستم نیازی به گرفتن خانه ندارم در حالی که همه می دانستند من در تهران سکونت دارم. با کمال تأسف می‌شنوم که باشگاه شما هزینه‌های بیت المال را برای گرفتن مسکن برای کسانی که در تبریز ساکن هستند خرج کرده و ظاهرا شما این چیزها را نمی‌بینید.

همدانی ادامه داد: مگر همین افرادی که امروز در مظان اتهام شما هستند با مذاکرات فراوان و پیگیری خود مبلغ ۱۰۰میلیون تومان از شهرداری تبریز به عنوان کمک به این باشگاه مردمی نگرفتند تا قسمتی از مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند؟ اگر همین افراد و درایت آنها نبود تراکتورسازی نایب قهرمان نمی‌شد و انصافا برخلاف نظر شما مردم همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستند.

دستیار قلعه‌نویی یادآور شد: همین کادر فنی و امیر قلعه‌نویی بودند که بعد از ۵۰سال آنها را به نایب قهرمانی رساندند و اگر بعضی از کم کاری‌هایی شما و دوستانتان نبود قهرمان می‌شدیم. البته جای تعجب ندارد چون اغلب افراد کنار شما در هیچ حوزه‌ای (مدیریت فنی) تخصص نداشتند! قصد نقد تراکتورسازی امروز را ندارم ولی آیا شما خبری از پدیده فصل گذشته لیگ برتر که محصول تلاش‌ها و زحمات این افراد بود،‌ دارید؟ اگر خبر دارید به هواداران و مردم عزیز تبریز اطلاع دهید که حداقل بابت سرمایه‌های برباد رفته خودشان تکلیف را مشخص کرده و از نگرانی رهایی پیدا کند.

مربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: این مردم عزیز که در همه حال مدیون آن هستم خادم می‌خواهند و افرادی باید به آنها خدمت کنند که دارای افکار بزرگ باشند زیرا کار بزرگ نیاز به افکار و افراد بزرگ دارد. مردم می‌مانند، تراکتورسازی هم خواهد ماند و ما با قلعه‌نویی نیز ادامه می‌دهیم چون فوتبال در جریان است.

همدانی گفت: آیا فکر می کنید مردم شریف آذربایجان از حضور فرزندان شما و دخالت های گاه و بیگاه آنها در همه امور تیم و باشگاه بدون هیچ اطلاع و آگاهی خبر ندارند؟ البته در مورد بستگان دورتر شما نیز به خاطر پاره ای از مشکلات اخلاقی ورود نمی کنم.

وی در پایان گفت: شایعاتی مطرح شده که اگر قلعه نویی به تبریز برود قولی برای به وجود نیامدن حادثه برای مربی استقلال نمی دهیم. باید بگویم چه تصوری درباره فرهنگ غنی و مردم شریف آذربایجان در ذهن خود دارید که به جای آنها سخن می گویید و به نمایندگی شخص خودتان به مردم امر می کنید. مردم آذربایجان به میهمان نوازی، غیرت و معرفت در جهان شهره هستند و هیچ مشکلی از بابت حضور قلعه نویی در تبریز نخواهیم داشت.