- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پخش بازی‌های نوجوانان آسیادرکویت وعراق

سرمربیان تیم‌های فوتبال کویت و عراق اعلام کردند مسابقات نوجوانان آسیا که در تهران برگزار می‌شود به صورت مستقیم از این کشورها پخش می‌شود.


سرمربیان دو تیم ملی کویت و عراق که در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا فردا باید با یکدیگر روبرو شوند در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش فارس،گوران متکوویچ سرمربی تیم ملی کویت در این باره گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. فرصت خوبی است که در این سطح بازی کنیم و من به تیمم ایمان دارم و می‌دانم موفق خواهیم شد.

وی در مورد اینکه شانس کویت را برای صعود به جام جهانی چقدر می‌بیند عنوان کرد: شاید خیلی‌ها شانس بیشتری برای عراق قائل باشند و این موضوع آرامش بیشتری برای ما ایجاد می‌کند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و فردا مشخص می‌شود کدام تیم می‌تواند به جام جهانی برود.

سرمربی کویت در مورد این آیا از رویارویی با عراق ترس دارد گفت: هر تیمی که بترسد بازنده می‌شود و در فوتبال باید شجاع بود. به بازیکنانم گفتم فردا بازی شجاعانه‌ای باید اانجام دهند و به دنبال کسب پیروزی باشند.

متکوویچ در مورد اینکه آیا این بازی‌ها از شبکه تلویزیونی کویت پخش می‌شود خاطرنشان کرد: در ایران کویتی‌های زیادی حضور دارند و من این مسئله را از مسئول رسانه‌ای خودمان هم پرسیدم و او اعلام کرد بازی‌های ما به صورت مستقیم در کویت پخش می‌شود.

 موافق ادلول سرمربی تیم عراق در مورد دیدار فردا برابر کویت گفت: بازی‌ها در این منطقه بسیار سخت است و تمام تیم‌ها از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارند. کویت تیم خوبی است و با راهکاری که در نظر می‌گیریم سعی می‌کنیم این تیم را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما اعلام کردید کویت نسبت به تیم‌هایی که در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌اید تیم آسان‌تری است و در این مورد چه نظری دارد گفت: من چنین حرفی نزدم و برای تیم کویت احترام قائل هستم. آنها تیم خوبی هستند.

سرمربی عراق در مورد اینکه آیا تلویزیون عراق بازی‌های این تیم را به صورت زنده مورد پوشش قرار می‌دهد گفت: بله، بازی‌ها در عراق به صورت مستقیم پخش می‌شود.