- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

علی دریانورد رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه شد

“عسلویه نیوز” صبح امروز پس از برگزاری مراسم رأی گیری انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان عسلویه علی دریانورد بعنوان رئیس شورای شهرستان انتخاب شد.
DSC04807 (500 x 333) [1]
 به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” روز یکشنبه مورخ ۹۲/۰۷/۰۷ اعضاء منتخب شورای شهرستان عسلویه با حضور در محل فرمانداری جهت انتخاب اعضای هیئت رئیسه حضور پیدا کردند که مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم و تبریک به حاضرین بمناسبت حضور اعضاء در شورای اسلامی شهرستان گفت: حضور افراد تحصیل کرده در شورای اسلامی شهرستان که برای اولین بار همچین اتفاقی در منطقه صورت می گیرد نوید بخش روزهای خوبی برای شهرستان نوپای عسلویه دارد و امیدواریم اعضاء محترم در جایگاه خدمتگذاری که بزرگترین و با ارزشمندترین جایگاه خدادای است با تلاشهای بی وقفه و مستمر پیگیر خواسته های به حق مردم باشند.

محمودی با بیان این مطلب که بعضی از افراد حاظر در شوراهای اسلامی به وظایف خود آشنایی کاملی ندارند اظهار داشت: جایگاه افراد برای ما محترم است چرا که نماینده و دست نشانده مردم هستند اما انتظار همکاری و تعامل با مدیران و مسئولین را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند و اینگونه نباشد که بدون آشنایی به شرح ظایف قانونی خود دست به اقدامی بزنند و بهتر است شرح وظایف خود را که بر اساس قانون تعریف شده شوراهای اسلامی مطالعه نمایند و به جای پسرفت شاهد پیشرفت شهرستان عسلویه باشیم.

فرماندار عسلویه در ادامه اجرای عدالت در حوزه انتخابی خود را بزرگترین شاخص انتخابات مطرح کرد و بیان داشت: تمامی مراحل انتخابات برای مردم نمایان بود بطوریکه از آن بعنوان اتاق شیشه ای یاد شد و هم اینک در شورای اسلامی شهرستان نیز شاهد اجرای عدالت در شهرها و بخش های مرکزی و چاه مبارک هستیم و یقیناً صمیمتی که در جمع حاضر مشاهده می شود می تواند باعث شکوفایی و رشد این شهرستان باشد.

در این آیین علی دریانورد به نمایندگی از شورای شهر عسلویه، محمد گزیری به نمایندگی از شورای شهر نخل تقی، عباس رضوی به نمایندگی از شورای بخش مرکزی، ابراهیم مقیمی به نمایندگی از شورای بخش مرکزی و مهدی غلامپور به نمایندگی از شورای بخش چاه مبارک در جلسه حاضر بودند.

در ادامه اعضاء پس از مراسم رأی گیری آقای علی دریانورد با مجموع ۳ رأی بعنوان رئیس و آقای مهدی غلامپور با مجموع ۵ رأی بعنوان نائب رئیس و آقایان عباس رضوی و ابراهیم مقیمی را بعنوان اعضاء شورای اسلامی شهرستان و همچنین اعضاء حاضر از بین خود محمد گزیری را با مجموع ۳ رأی بعنوان نماینده شورای شهرستان جهت حضور در شورای عالی استان انتخاب نمودند.

در پایان هریک از اعضاء با تبریک انتصاب های جدید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و ابراز امیدواری نمودند در کنار مسئولین با تعامل و همکاری مشکلات منطقه را به حداقل برسانند.انتهای پیام/م.ج