- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نجات ۲ نفر از مرگ حتمی در جم

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه جم از نجات ۲ نفر از مرگ حتمی بر اثر واژگون شدن خودروی حامل بنزین در جم خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش آتش‌نشانان در تامین سلامت و امنیت در بین شهروندان بسیار چشمگیر است.

وی همچنین با تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان جم افزود: آتش‌نشان دل دریایی می‌خواهد تا بتواند دل به آتش بزند تا حادثه دیده‌ای را به زندگی برگرداند و شاید خودش نیز در این میان با زندگی وداع کند.

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه جم از نجات ۲ نفر از مرگ حتمی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی شهرک توحید در روز ایمنی و آتش‌نشانی جان ۲ نفر از هموطنان در یک سانحه تصادف در پنج کیلومتری شهر جم را نجات دادند.

اکبری تصریح کرد: در اثر واژگون شدن یک خودروی حامل بنزین در  پنج کیلومتری شهر جم، پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی شهرک توحید به آن مکان سریعاً اعزام شدند.

وی با بیان این‌که در اثر این واژگونی، ۲ نفر از جمله راننده و کمک راننده در خودرو حبس شدند، یادآور شد: پرسنل آتش‌نشانی شهرک با استفاده از امکانات موجود در خودروهای اطفای ‌حریق جان راننده و کمک راننده را پس از گذشت ۷۰ دقیقه تلاش نجات دادند و سپس این افراد توسط اورژانس به بیمارستان توحید اعزام شدند.