- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نصری: ریبری فوتبالیست نابغه‌ای است

هافبک نفوذی منچسترسیتی تاکید کرد بازی با بایرن فرصت مناسبی است تا تغییرات به وجود آمده در این تیم را به نمایش گذاشت.نصری [1]
در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچسترسیتی فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه اتحاد پذیرای بایرن‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.

به گزارش تسنیم،سمیر نصری در خصوص این بازی حساس و در مصاحبه با سایت رسمی «بوندس‌لیگا» گفت: هر ۲ تیم بازی اول خود در این گروه را با برد پشت سر گذاشته‌اند و پیروزی در این دیدار تیم برنده را از لحاظ روحی در وضعیت بهتری برای دیدارهای باقی‌مانده قرار خواهد داد. ما به دنبال این هستیم تا نشان دهیم نسبت به فصل قبل تغییرات مثبتی داشته‌ایم.

وی در مورد حریف آلمانی منچسترسیتی اذعان کرد: بایرن مدافع عنوان قهرمانی است. آنها در ۴ سال گذشته در ۳ فینال این رقابت‌ها حضور داشته‌اند واین خارق‌العاده است. حالا باواریایی‌ها به دنبال این هستند موفقیت خود را در این فصل هم تکرار کنند و این بازی فرصت خوبی برای ما به شمار می‌رود تا نشان دهیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم.

هافبک تهاجمی من‌سیتی در خصوص رویارویی با فرانک ریبری، دوست و هم‌بازی‌اش در تیم ملی فرانسه هم عنوان کرد: من و فرانک از سال ۲۰۰۵ که با هم در مارسی بودیم دوست هستیم. همواره از طریق تلفن با هم در تماس هستیم و در خصوص مربیان و بازیکنان جدید تیم‌مان صحبت می‌کنیم. از بازی‌های درخشان ریبری در بایرن شگفت‌زده نمی‌شوم چون او برای اینکه در این شرایط باشد همیشه سخت تلاش می‌کند و فوتبالیست نابغه‌ای است. علاقه خاصی به فرانک دارم.

نصری درباره اینکه پیش از این شانس این را داشته که به بایرن ملحق شود گفت: در فصل ۰۶- ۲۰۰۵ که فکر می‌کنم فلیکس ماگات سرمربی بایرن بود در آستانه پیوستن به این تیم بودم ولی این انتقال در نهایت عملی نشد.

وی در خصوص منچسترسیتی و اهدافی که با مانوئل پیگرینی دنبال می‌کنند اظهار داشت: ما می‌خواهیم نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است که در دو فصل گذشته موفق به این کار نشده‌ایم. پگیرینی مربی با تجربه‌ای است و با روبرتو مانچینی تفاوت‌هایی دارد و با روش‌هایی که او به کار گرفته می‌توانیم به عنوان بازیکن پیشرفت‌های خودمان را ببینیم. مانوئل زیاد با ما صحبت نمی‌کند و این روش کاری او است.