- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث مجتمع عظیم قرآنی در عسلویه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از احداث مجتمع عظیم قرآنی و دارالقرآن در شهرستان عسلویه خبر داد.مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر [1]
به گزارش ” عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در بازدید از اماکن فرهنگی و دینی شهرستان‌های عسلویه و کنگان اظهار داشت: توسعه اماکن دینی و مذهبی و تجهیز این اماکن از مسایل مهم و مورد توجه سازمان تبلیغات است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: سرکشی از شهرستان‌ها و آشنایی با مشکلات فرهنگی و مذهبی مناطق مختلف امری مهم است که امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به پیشینه درخشان مذهبی این استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر در گذشته از وجود علمای گرانبهایی بهره می‌برده است و هم‌اکنون نیز شخصیت‌های علمی و فرهنگی بزرگی در سطح کشور دارد و باید از این ظرفیت‌ها و نیروهای مستعد استان بهترین استفاده را ببریم.

سروستانی تصریح کرد: باید با یک تعامل مثبت و سازنده و با همکاری حوزه‌های علمیه، موسسات فرهنگی و مذهبی و قرآنی و دیگر ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف و ماموریت‌ها و رسالت سازمان تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید با تعامل با همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان برای رسیدن به اهداف موردنظر سازمان تلاش کنیم.

سروسانی گفت: شهرستان کنگان و شهرستان عسلویه نیازمند توجه بیشتر در حوزه فرهنگ دینی است و به‌ویژه در افزایش فضاهای فرهنگی باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از احداث مجتمع عظیم قرآنی و دارالقرآن در شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: مجتمع بزرگ و مجهز قرآنی و دینی در بندر عسلویه و دارالقرآن نیز در بندر نخل تقی راه‌اندازی خواهد شد که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی هدف از این بازدید را کیفیت بخشی سطح یپیشرفت طرح‌ها ذکر کرد و خواستار تحویل به موقع مجتمع فرهنگی قرآنی عسلویه و دارالقرآن نخل تقی شد.