- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وزیر نفت به نیروهای بومی اعتماد دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم گفت: وزیر نفت به نیروهای بومی اعتماد دارد.

سید علیرضا سجادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرسان جم دارای پتانسیل بسیار بالایی در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی و فرهنگی است و همه وظیفه داریم از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنیم.
وی با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران افزود: انتصاب مدیران بومی موجب پیشرفت شهرستان و استان می‌شود و امری ارزشمند است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: وزیر نفت به نیروهای بومی اعتماد دارد و اعتماد مجموعه وزارت نفت و وزیر و رئیس شرکت ملی گاز ایران به مدیران بومی را به فال نیک می‌گیریم.
سجادی تصریح کرد: نیروهای تحصیلکرده بومی استان بوشهر و شهرستان جم دارای توانمندی‌های فراوانی هستند که هرگاه مورد اعتماد مدیران ارشد قرار گرفته‌اند عملکرد خوبی داشته‌اند.
وی با اشاره به انتصاب مهندس هاشمی به سمت سرپرستی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: این حسن نظر وزارت نفت به نیروهای بومی را به فال نیک گرفته و نسبت به ادامه‌ این روند کارشناسی و منطقی وزارت نفت خوش‌بین هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با اشاره به وظایف خطیر و دایره گسترده‌ وظایف و خدمات این شرکت با تأکید بر لزوم افزایش تعامل در مجموعه‌ نهادهای وابسته به وزارت نفت مستقر در منطقه با شهرستان و استان از مهندس هاشمی به عنوان یکی از مدیران توانمند بومی یاد کرد و اذعان داشت: امیدوار هستیم وی بتواند کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارد.
بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی ایران در فرهنگسرای توحید جم برگزار می‌شود و بهادر چنگیزی از مدیرعاملی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران تودیع و سید محمدمهدی هاشمی به عنوان سرپرست این شرکت معارفه خواهد شد.
شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران وظیفه خدمات‌رسانی به شهرک‌های مسکونی گاز واقع در شهرستان جم شامل شهرک توحید، ناحیه ۳۷۲ واحدی و ناحیه۲۵۰۰واحدی  را بر عهده دارد.