- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نیروی انتظامی بوشهر اقتدار خود را به رخ اشرار کشید

رزمایش اقتدار نیروی انتظامی استان بوشهر در میدان امام خمینی شهر برازجان برگزار شد که در این رزمایش نیروی انتظامی اقتدار آمادگی خود را به رخ اشرار کشید.

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی بوشهر اقتدار خود را به رخ اشرار کشید

دوشنبه شب با حضور استاندار بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر، فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی رزمایش اقتدار نیروی انتظامی استان بوشهر در میدان امام خمینی شهر برازجان برگزار شد.

در این مراسم حرکات ویژه اقتدار نیروی انتظامی در رزمایش اقتدار و حرکات گروه یگان ویژه پاسداران انتظامی استان بوشهر حرکات خود را برای عموم به نمایش گذاشتند.

در این رزمایش ماموران نیروی انتظامی استان با حضور در محل مانور و برقراری نظم و امنیت آمادگی خود برای برقراری امنیت و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی را به رخ اشرار کشیدند.

یگان‌های ویژه تخصصی رانندگی، موتورسواری، واحد رهایی گروگان‌گیری یگان ویژه در این مراسم حضور داشتند و آمادگی خود برای برقراری امنیت عمومی را به مردم اعلام کردند.

عملیات سلاح‌کشی، عبور از آتش و آزادسازی گروگان از برنامه‌هایی بود که در این رزمایش توسط یگان‌ ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

مانور مبارزه با سارق مسلح که با سلاح گرم مراجعه‌کننده بانک را تهدید کرده و پس از ضرب و شتم خودرو و لوازم همراه وی را به سرقت بردند توسط نیروی انتظامی استان بوشهر به نمایش گذاشته شد.

عملیات مبارزه با نزاع خیابانی توسط واحد مبارزه با نزاع‌های خیابانی استان بوشهر توان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در سطوح مختلف جامعه را برای مردم تبیین کرد.

برگزاری عملیات واحد ویژه کاراته‌کار نیروی انتظامی استان به‌منظور مقابله با جرائم خشن از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این رزمایش است.

برگزاری مانور یگان‌های ویژه تخصصی رانندگی، موتورسواری در سطح شهر از برنامه‌هایی بود که با استقبال باشکوه عموم شهروندان مواجه شد.

این همایش با حضور پرشور مردم دشتستان برگزار شد و مردم حاضر در رزمایش در پایان با سر دادن شعار «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از زحمات نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کردند.