- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توسعه زیرساخت‌های پارس شمالی در آینده نزدیک

قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با تاکید وزیر نفت برخی زیرساخت‌های پارس جنوبی به زودی توسعه می‌یابند.

خبرگزاری فارس: توسعه زیرساخت‌های پارس شمالی در آینده نزدیک

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا غریبی بعد از ظهر امروز در سومین گردهمایی مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش بسیار خوبی در پارس جنوبی هستیم.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی با اشاره به تاکید وزیر نفت مبنی بر توسعه حوزه‌های بالادستی از آغاز عملیات اجرایی برخی زیرساخت‌های توسعه پارس شمالی در آینده نزدیک خبر داد.

غریبی یادآور شد: با تاکید مهندس قاسمی، وزیر نفت، عملیات جانمایی، فنس‌گذاری، جاده‌سازی و راه‌های دسترسی در منطقه پارس شمالی به زودی آغاز می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پس از توسعه زیرساخت‌ها و میدان‌های موجود در این حوزه عملیاتی، نفت و گاز استحصال شده به منطقه ویژه پارس منتقل می‌شود.

وی با اشاره به شرایط خاص و راهبردی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: وضعیت خاص کار در منطقه ویژه پارس و شرایط راهبردی این حوزه حساس عملیاتی دو عامل عمده برای رسیدگی ویژه به وضعیت منابع انسانی این منطقه است.

غریبی با بیان اینکه از بدو تاسیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به وضعیت نیروی انسانی آن کم‌توجهی شده است تاکید کرد: سازمان‌هایی که منابع انسانی قوی و توانمند دارند می‌توانند گردش کار عملیاتی بهتری داشته و در پیشبرد اهداف صنعت نفت اثرگذاری بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت کارکنان شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس تنها به وضعیت دستمزد و حقوق و مزایا محدود نمی‌شود؛ مواردی فراتر وجود دارد که با دستمزد و فوق‌العاده و مزایا قابل حل نیست.

غریبی گفت: یکی از بحث‌های مهم در حوزه تقویت و نگهداشت منابع انسانی، ساماندهی طرح اقماری در منطقه ویژه پارس است که بر انجام این مهم باید اهتمام ورزید.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار امیدواری کرد، برگزاری نشست‌ها و گردهمایی مدیران منابع انسانی در منطقه ویژه پارس مستمر باشد.