- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حمایت کمیته امداد از ۶۱۶ خانوار سالمند در جم

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم گفت: در حال حاضر ۶۱۶ خانوار سالمند با جمعیت ۱۳۵۱ نفر مورد حمایت طرح شهید رجایی در شهرستان جم هستند.

خبرگزاری فارس: حمایت کمیته امداد از 616 خانوار سالمند در جم

به گزارش “عسلویه نیوز” مسلم انیژپور شامگاه چهارشنبه در بازدید از خانواده‌های مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: حمایت از اقشار مستضعف امری بسیار مهمی است و کمیته امداد در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب جشن عاطفه‌ها در جم افزود: مردم شهرستان جم با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال برای دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت کمک کردند.

این مسئول بیان کرد: استقبال خوب مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌ها و یاری رساندن به نیازمندان و افراد کم‌بضاعت جامعه ریشه در اعتقادات خاص مردم دارد و این مهم در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) چشمگیر و فراتر از انتظار است.

انیژپور اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم با اشاره به حمایت این نهاد از سالمندان گفت: سالمندان طرح شهید رجایی کمیته امداد جم به مناسبت روز جهانی سالمند مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

انیژپور از حمایت کمیته امداد جم از ۶۱۶ خانوار سالمند در جم خبر داد و افزود: در حال حاضر ۶۱۶ خانوار سالمند با جمعیت ۱۳۵۱ نفر مورد حمایت طرح شهید رجایی در شهرستان جم هستند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ میلیارد ریال مستمری «کمک معیشت» به حساب سالمندان طرح شهید رجایی واریز شده است.

انیژپور اذعان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.