- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

میزان جرم و جنایت در دشتستان کاهش محسوسی داشته است

امام جمعه برازجان گفت: میزان جرم و جنایت در دشتستان طی چند سال اخیر کاهش محسوسی داشته و این امر نشان دهنده تلاش‌های ماموران انتظامی است.

خبرگزاری فارس: میزان جرم و جنایت در دشتستان کاهش محسوسی داشته است

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام حسن مصلح چهارشنبه شب در نشست مسئولان دشتستان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تامین رفاه و آرامش مردم در نظام جمهوری اسلامی امری بسیار مهم است که همه ما موظف هستیم در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی دشتستان در چند سال گذشته اهتمام ویژه‌ای در برقراری نظم و امنیت داشته و رضایت مردم را در پی داشته است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: در قرآن و شعار اسلامی ما از امنیت بحث شده و برخوردار بودن از نعمت امنیت در سایه زحمات نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح ما به دست می‌آید.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و آبروی مردم است و باید مظهر قدرت، رفعت، دیانت و ولایت باشد.

امام جمعه برازجان عنوان داشت: تعامل بین نیروی انتظامی، ائمه جمعه و مسئولان خوب است و ان‌شاءالله برادران ما تلاش کنند به همراه مردم و مسئولان به ویژه ائمه جمعه برای برقراری هر چه بیشتر آرامش و امنیت خدمت کنند.

فرماندار دشتستان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی، فرزندان این دیار بر هیچ کس پوشیده نیست.

غلامحسین خسروی یادآور شد: اکنون دشتستان را به عنوان شهرستانی امن بر تارک دیگر شهرستان‌های کشور اعلام می‌داریم و امیدوار هستیم همواره شاهد بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: میزان جرم و جنایت در دشتستان طی چند سال اخیر کاهش محسوسی داشته و این امر نشان دهنده تلاش‌های ماموران انتظامی است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای تامین امنیت و نظم در شهرستان باید از تمام ظرفیت‌ها بهره ببریم.