- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به زودی رفع می‌شود

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به زودی رفع می‌شود.نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه ‌شب در نشست با مسئولان و مردم نخل‌تقی اظهار داشت: مردم شهرستان عسلویه همواره و در هر شرایطی از نظام اسلامی دفاع کرده‌اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی افزود: مشکلات مردم نباید بر زمین بماند و شوراها و سایر مسئولان باید مشکلات موجود را منتقل کنند تا بهترین تصمیمات در مورد آنها گرفته شود.

این نماینده مجلس در مورد آلایندگی منطقه عسلویه و نخل تقی خاطرنشان کرد: به مسئولین در مورد آلایندگی پارس جنوبی تذکر داده‌ایم که اتفاقی که در پارس جنوبی افتاده است در پارس شمالی نیفتد.

احمدی در ادامه در ارتباط با مشکل پیش آمده برای لنجداران در زمینه سوخت گفت: غیر بومی‌ها با کشتی‌هایشان عمان را مقصد خود اعلام می‌کنند اما می‌روند در این حوالی و برمی‌گردند تا سود بیشتری نسبت به سفر عمان داشته باشد که این موارد به زیان بومی‌های منطقه تمام می‌شود.

وی در ارتباط با مشکلات راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نیز اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی یک درمانگاه بوده؛ تا اینکه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعی از دوستان به بازدیدی از آن می‌آیند و متوجه می‌شوند که این ساختمان که گفته می‌شود بیمارستان است در واقع یک دی کلینیک است و بیمارستان نیست و این در واقع از مشکلات طولانی شدن این طرح بود.

احمدی ادامه داد: ماه قبل درمانگاه به بیمارستان تبدیل شده و هم اکنون دنبال مجوز برای گرفتن نیروهای آن هستیم و برای حل این مشکل در هفته آینده با وزیر جلسه‌ای خواهم داشت.