- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای روشنایی تونل‌های جم به سیراف

فرماندار جم گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور روشنایی تونل‌های محور شهرستان جم به سیراف اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: اختصاص 30 میلیارد ریال برای روشنایی تونل‌های جم به سیراف

به گزارش”عسلویه نیوز” خلیل عبداللهی در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: شهرستان جم دارای موقعیت ویژه و استراتژیکی است و باید برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی افزود: توسعه راه و بزرگراه در این شهرستان با جدیت و تلاش فوق‌العاده‌ای در حال انجام است و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر به موفقیت لازم برسیم.

فرماندار جم از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای روشنایی تونل جم به سیراف خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور روشنایی تونل‌های محور شهرستان جم به سیراف اختصاص یافته است.

عبداللهی تصریح کرد: اهمیت روشنایی تونل‌های محور جم ـ سیراف که منجر به وقوع تصادفات جرحی و فوتی بسیاری شده است بر کسی پوشیده نیست و تسریع در هزینه‌کرد و شروع عملیات اجرایی این طرح ضروری است.

فرماندار شهرستان جم همچنین از پیگیری‌های صورت گرفته در راستای اجرایی شدن مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پروژه‌های پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: با نظر مساعد مدیرعامل پارس جنوبی، تمام نیروهای بومی داری مدرک فنی موردنیاز شرکت‌های تابع منطقه ویژه در اولویت استخدام و اشتغال خواهند گرفت.

عبداللهی همچنین گزارشی از مکاتبات و پیگیری‌های حضوری صورت گرفته با وزیر نفت در ارتباط با مطالعه و احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی شهرستان جم ارائه کرد.

وی یادآور شد: امیدوار هستیم با پیگیری و تلاش مدیرعامل پارس جنوبی،  این طرح مهم نیز عملیاتی شود.

در ادامه مدیرعامل پارس جنوبی نیز اظهار داشت: پارس جنوبی به محیط پیرامونی اهمیت زیادی می‌دهد و تلاش فراوانی برای جلب رضایت مردم بومی منطقه داریم.

مسعود نصوری اذعان داشت: اجرای طرح‌های مصوب وزارت نفت در سطح استان با جدیت و با شتاب خوبی در دست اجراست که امیدوار هستیم با تکمیل طرح‌ها موجبات رفاه و آسایش مردم را فراهم کنیم.