- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف در مهرماه امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: کمک 11 میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف

به گزارش “عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و طی چند سال اخیر به سمت ارائه خدمات بیشتر و بهتر حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: همکاری مردم با کمیته امداد تاثیر بسزایی در بهبود فعالیت‌ها دارد و امیدوار هستیم در سایه این همکاری به اهداف بلند خود برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از کمک خیران دشتستان به افراد مستضعف خبر داد و خاطرنشان کرد: نیکوکاران دشتستانی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها و افراد مستضعف کمک کردند.

عدنانی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با شروع مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک‌های بسیار خوبی به کمیته امداد و دانش‌آموزان کم‌بضاعت کرده‌اند.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها در این شهرستان در ۲۹۶ پایگاه ثابت و سیار برگزار شد که کمک‌های مردمی به صورت نقدی و جنسی جمع‌آوری شد.

عدنانی بیان کرد: استقبال خوب مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ستودنی و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش و نیروهای بسیج بوده که کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق آموزش و پرورش و مدارس در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

عدنانی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست این شهرستان در تمام مناسبت‌ها حضوری خوب و مناسب داشته‌اند و همواره از مستمندان دستگیری می‌کنند.