- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث همزمان ۴ مجتمع فرهنگی هنری در دشتستان

فرماندار دشتستان از احداث همزمان ۴ مجتمع فرهنگی هنری در دشتستان با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث همزمان 4 مجتمع فرهنگی هنری در دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی در بازدید از طرح‌های فرهنگی و دینی در دشتستان اظهار داشت: توسعه اماکن دینی و مذهبی و تقویت و تجهیز این اماکن از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار در شهرستان است.

وی افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان هستند که باید هوشیار باشیم و با همه توان و ظرفیت موجود راه درست و صحیح را به این قشر نشان دهیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های دینی و محتوا بخشیدن به این برنامه‌ها باید مورد توجه و تاکید مسئولان فرهنگی و دینی قرار گیرد.

خسروی با اشاره به احداث چند مجتمع عظیم فرهنگی و دینی در دشتستان تصریح کرد: در شرایط کنونی و با اعتبار بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال تعداد هشت مجتمع فرهنگی، هنری و مذهبی در شهرستان دشتستان در دست اجراست.

وی اضافه کرد: سه مجتمع فرهنگی و مذهبی در شهر برازجان با اعتباری ۹ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست که امیدوار هستیم تا انتهای امسال شاهد پیشرفت قابل قبول این طرح‌ها باشیم.

خسروی بیان کرد: همچنین یک مجتمع فرهنگی، مذهبی در شهر وحدتیه با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۷۵ مترمربع در دست اجراست.

فرماندار دشتستان از احداث همزمان ۴ مجتمع فرهنگی هنری در دشتستان با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: چهار مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای سعدآباد، برازجان، آبپخش و شبانکاره در مجموع با اعتباری ۳۶ میلیارد ریال با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست احداث است.

وی افزود: دشتستان قابلیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگی و دینی دارد که امیدواریم با تلاش همه دلسوزان شاهد ارتقای این شهرستان در همه حوزه‌ها باشیم.