- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است

فرماندار کنگان گفت: دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است و انتظار داریم با توجه به افزایش جمعیت کنگان، سازمان انتقال خون این شهرستان هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

خبرگزاری فارس: دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس در نشست با مدیرکل انتقال خون استان بوشهر اظهار داشت: تامین امنیت و سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این راستا تلاش فراوانی انجام می‌دهیم.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان چند برنامه مهم و تاثیرگذار در شهرستان اجرایی شده و از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز چند طرح بزرگ در دست اجراست.

فرماندار کنگان به اهمیت راه‌اندازی سازمان انتقال خون در کنگان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق این مهم خاطرنشان کرد: انتقال خون شهرستان کنگان از امکاناتی نظیر ساختمانی مجزا و مجهز برخوردار است و تعطیلی این مرکز قابل توجیه نیست.

یزدان‌شناس بیان کرد: دلیل تعطیلی انتقال خون کنگان نداشتن پزشک است و انتظار داریم با توجه به افزایش جمعیت کنگان، سازمان انتقال خون این شهرستان هر چه زودتر راه‌اندازی شده و به مردم خدمات ارائه دهد.

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان یک شهرستان بزرگ و مهم است و راه‌اندازی سازمان انتقال خون در این شهرستان لازم است.

غلامرضا حاجیانی افزود: ساخته شدن این مرکز بزرگ انتقال خون شهرستان کنگان با این وسعت زیاد و تجهیزات کامل، پشتیبانی و پوشش شهرستان‌های جنوب استان است.

سرپرست پایگاه انتقال خون کنگان نیز گفت: پس از چند ماه تعطیلی پایگاه انتقال خون کنگان با تدابیر رئیس سازمان انتقال خون استان بوشهر و همچنین فرماندار شهرستان کنگان مقرر شد تا بنده به صورت افتخاری و البته با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان امام خمینی و …به عنوان سرپرستی این مرکز فعالیت کنم.

محمد قاسمی اذعان داشت: از شنبه هفته آینده، کار را با جدیت آغاز می‌کنیم و امیدوارم که برنامه‌های خود را در راستای بهبودی وضعیت کنونی انتقال خون در مدت زمانی کوتاه عملی کنم.