- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وضعیت تهران بعد از وقوع زلزله در بازی میدان نبرد ۳

این بازی داستان تهران را بعد از یک زلزله و تلاش و جنگ ساکنان برای بقا و رهایی از آوار در این شهر را روایت می کند.

 

به گزارش مشرق ،شرکت دایس(DICE) سازنده‌ی سری میدان نبرد، از بسته‌های جدید بازی رونمایی کرد. شرکت دایس(DICE) اطلاعات جدیدی را از بازی خود ،میدان نبرد ۳: عواقب بعدی(Battlefield 3: Aftermath)، منتشر کرد که طبق آن قرار است این مرحله‌ی اضافی(Downloadable content)داستان تهران را بعد از یک زلزله و تلاش و جنگ ساکنان برای بقا و رهایی از آوار در این شهر را روایت کند.

 

برخی از ویژگی های این DLC

 

میدان نبرد ۳: عواقب بعدی، قرار است دسامبر امسال منتشر شود. قبل از آن یک DLC‌ دیگر با نام کشتار زرهی(Armored Kill) در ماه سپتامبر و آخرین DLC نیز با نامپایان بازی(End Game)مارس ۲۰۱۳ عرضه خواهند شد.

همچنین بزرگترین نقشه تاریخمیدان نبردشامل رشته کوه البرز و صحرای بندر خواهد بود.


الکترونیک آرتزویدئوی جدیدی ازکشتار زرهیکه یک بسته الحاقی برای BF3 و بر محور وسایل نقلیه است را نیز منتشر کرد.

این بسته حاوی تانک های جدید، توپخانه های متحرک، ATVها و … و همچنین بزرگترین نقشه تاریخ این سری خواهد بود و قرار است، سپتامبر امسال عرضه شود.
این بازی همچنین دارای مدی به نام برتری تانک(Tank Superiority) خواهد بود که در آن وسایل نقلیه سنگین تلاش می کنند تا نقاط کلیدی نقشه را از آن خود کنند.
دراین ویدئو همچنین رشته کوه البرز و صحرای بندر(Bandar Desert)را می توانید مشاهده کنید.

کاربران پریمیوممیدان نبرد ۳ می توانند دو هفته زودتر از سایرین بسته الحاقی Armored Kill و همچنین Aftermath را که در دسامبر عرضه می شود، دریافت نمایند. همینطور بسته پایان بازی(End Game) که مارس ۲۰۱۳ عرضه می شود.

گفتن این نکته حائز اهمیت است، که استودیوی دایس در کشور آلمان قرار دارد و کارگردان این بازی اصلیتاً اهل کشور ترکیه محسوب می‌شود. همچنین، فروش این بازی در سه کنسول خانگی ایکس باکس ۳۶۰(۵,۱۴۹,۸۷۳) و پلی استیشن ۳(۴,۴۶۵,۶۳۶) و کامپیوترهای شخصی(۱,۵۶۳,۲۹۷) و تا این لحظه در مجموع ۱۱,۱۷۸,۸۰۶ نسخه فروش داشته است. از نکات جالب در رابطه با بازی می‌توان به اعتراض سازمان حمایت از حیوانات(peta)به کشتن یک موش در بازی اشاره کرد. انگار خون این موش رنگین‌تر از انسان‌هایی است که در بازی قلع و قمع می‌شوند.