- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رویانیان: از دایی می‌خواهم خویشتن‌دار باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از علی دایی می‌خواهم که در برابر اتفاقات اخیر خویشتن‌دار باشد چون ما به تمام وجود او برای موفقیت پرسپولیس نیاز داریمدایی ورویانیان [1]

محمد رویانیان ابتدا در خصوص درخواست برخی بازیکنان مثل میلاد غریبی و رضا حقیقی برای جدایی از پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: درباره این موضوعات باید علی دایی نفر اول کادر فنی مان نظر بدهد و تصمیم ایشان برای ما بسیار مهم است.

به گزارش فارس ، وی افزود: اما ما با این بازیکنان یک یا دو ساله قرارداد بسته‌ایم و آنها را استخدام کردیم تا به پرسپولیس کمک کنند. حالا نیمکت‌نشینی و یا بازی نکردن هم با نظر کادر فنی است اما اینها بچه‌های خوبی هستند و هر تصمیمی که دایی بگیرد ما تابع او هستیم.

وی درباره مشکلات به وجود آمده بین محمد مایلی‌کهن و علی دایی نیز گفت: از همین رسانه از آقای دایی می‌خواهم اگر سخت هم باشد مقابل اتفاقات اخیر سکوت کند و وارد دعوا نشود.

وی افزود: به زودی با دایی در این باره حرف خواهم زد و می‌خواهم از او که بیشتر خویشتن‌دار باشد. دایی سرمربی پرسپولیس ۳۵ میلیون هواداری است و هواداران دوست دارند که علی دایی با آرامش کار خود را دنبال کند.

وی افزود: ما دایی را احتیاج داریم و هرگز دوست ندارم حتی یک دقیقه تمرکز ایشان به هم بخورد به همین دلیل من باز هم از دایی می‌خواهم که خویشتن‌دار باشد و در برابر اتفاقات اخیر دیگر عکس‌العملی نشان ندهد. بالاخره ما تصمیم گرفته‌ایم و کادر فنی بسیار خوبی آورده‌ایم و خدایی ناکرده دوست ندارم حتی یک ثانیه تمرکز دایی به هم بخورد چون ما می‌خواهیم ان‌شاء‌الله امسال سال خوب و موفقی را برای هواداران‌مان داشته باشیم. البته شاید این درخواست من از دایی کمی سخت باشد اما از ایشان می‌خواهم که خویشتن‌دار باشد.

رویانیان با حمایت از دعوت مهرداد پولادی به تیم ملی گفت: لطف خدا، تلاش همگانی و غیرت و تعصب پولادی این بازیکن با ارزش و با کیفیت به فوتبال برگشت. مطمئنا مهرداد پولادی توانمندی‌هایی دارد که کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرده است مثل همه بازیکنان دیگر پرسپولیس.

وی افزود: پولادی را چند ماه صبورانه مداوا کردیم، از لحاظ روحی و روانی مراقب بودیم خدشه‌ای به او وارد نشود و به نظرم کی‌روش هم بهترین کار ممکنه را کرد و حالا می‌توانم بگویم مثل همه ستاره‌های ایران و بازیکنان خوبمان پولادی یکی از بهترین‌های تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

رویانیان ادامه داد: پولادی زحمت زیادی کشیده است و جا دارد از همه پزشکانی که او را مهیا کرده‌اند تشکر کنم. به نظرم تیم ملی باید از ما تشکر کند که این بازیکن خوب را این طور آماده کردیم و دوباره تحویل تیم ملی دادیم، من مطمئنم پولادی با آمدنش به جمع سایر بازیکنان دایی و حضورش در تیم ملی ارزش‌های خود را نشان می‌دهد و همه به جای انتقاد کی‌روش را تشویق می‌کنند. ما بازیکن ارزشی، با غیرت و با تعصب مثل پولادی کم داریم البته نمی‌خواهم خدایی ناکرده به هیچ بازیکنی بخواهم بی‌احترامی کنم چون همه بازیکنان ایران باغیرت و تعصب هستند و یکی از بهترین‌هایشان پولادی است.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: من امیدوارم که پولادی به روزهای اوج خودش برگردد و با برنامه‌هایی که برای او در نظر دارم بتواند مثل همیشه برای پرسپولیس و تیم ملی مؤثر باشد تا این جوان خوب کشورمان با بازگشتش مجددا شادی را به دل هواداران پرسپولیس و تیم ملی ایران هدیه دهد. پولادی پسر پرسپولیس و ایران است و خیلی خوشحال شدم که او را در تیم ملی دیدم. البته شاید بازیکنان دیگری داشتیم که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند.