- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تبدیل پژو ۴۰۵ به وانت (+عکس)

قیمت محصول جدید تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد که بر گرفته از خودروهای مانند ال نود، روآی سال و ۴۰۵ است.
فارس: غلامرضا صادقیان در تبریز اظهار کرد: در نخستین سال تولید وانت پی یو وان در ایران تبریز تولید ۳۰ هزار دستگاه را در برنامه‌کاری برای عرضه به بازار قرار داده است.

وی افزود: تولید آزمایشی این محصول همزمان با ۲۲ بهمن اتفاق خواهد افتاد و تولید انبوه نیز در برنامه کاری سال آینده قرار گرفته است.

صادقیان در رابطه با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این پروژه به رقم ۶۰ میلیارد ریالی اشاره کرد و گفت: این رقم برای بخشی از پروژه تولید وانت پی یو وان هزینه شده و این طرح، هزینه‌ها و اعتبارات دیگری را برای ادامه نیاز خواهد داشت.

صادقیان این طرح را کاملا ایرانی دانست و گفت: برای طراحی و ساخت این محصول که تمام زیر مجموعه‌های گروه ایران خودرو همکاری داشتند ۱۶ ماه زمان صرف شده البته این طرح از پروژه‌های سال ۹۰ بود که به دلیل مسائل تحریم و سایر مشکلات اکنون به نتیجه منجر شده است.

وی پیش‌بینی کرد، قیمت محصول جدید تولیدی در مجموعه تحت مدیریتش پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون ریال باشد که بر گرفته از خودروهای مانند ال نود، روآی سال و ۴۰۵ است.

این فعال عرصه صنعت کشور از دارا بودن Platform 405، موتور ۱۷۰۰ سی سی، ترمزهای ای بی اس، دوگانه‌سوز بودن، داشتن کیسه‌های هوا و همچنین جایگزینی مخزن سوخت زیر اتاق بار به عنوان ویژگی این محصول یاد کرد و گفت: این محصول به عنوان خودروی باری مورد استفاده خواهد داشت.

صادقیان در رابطه با خودروی پیکان وانت تولیدی در ایران خودروی تبریز نیز گفت: برنامه‌ریزی شده تا این محصول نیز نزدیک به ۲ یا ۳ سال در خط تولید باشد و به تدریج محصولات جدید از جمله خودروی پی یو وان جایگزین آن شود.

[1]