- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اشتغال ۱۱ هزار نیروی رسمی در منطقه ویژه پارس جنوبی

مدیر منابع انسانی پارس جنوبی گفت: ۱۱ هزار نیروی رسمی در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی حضور دارند که در شرکت‌های چهارگانه مجتمع گازی، نفت و گاز، سازمان منطقه ویژه و شرکت‌های پتروشیمی به فعالیت می‌پردازند.

خبرگزاری فارس: اشتغال 11 هزار نیروی رسمی در منطقه ویژه پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد نوروزی‌فرد در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اشتغال یکی از نیازهای اساسی جامعه است که همه مسئولان باید با عزم جزم برای بهبود وضعیت اشتغال در جامعه تلاش کنند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: این مدیریت مسئولیت نیروهای رسمی شاغل در منطقه پارس جنوبی را عهده‌دار است و در این حوزه به فعالیت می‌پردازد.

نوروزی‌فرد بیان داشت: در حال حاضر ۱۱ هزار نیروی رسمی در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی حضور دارند که در شرکت‌های چهارگانه مجتمع گازی پارس جنوبی، نفت و گاز پارس، سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی و شرکت‌های پتروشیمی به فعالیت می‌پردازند.

وی در خصوص تبدیل وضعیت برخی نیروهای شاغل در منطقه پارس جنوبی اضافه کرد: در خصوص تغییر وضعیت و تبدیل به قرارداد مستقیم نیروهای شاغل در پارس جنوبی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و در این خصوص میزان بالایی از این فعالیت انجام شده است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اذعان داشت: در سال ۹۰ قریب به ۷۷ درصد از سهمیه جذب نیرو در منطقه پارس جنوبی به نیروهای بومی و ۳۳ درصد از سهمیه جذب به نیروهای غیربومی اختصاص یافته که میزان نیروهای بومی به مراتب از نیروهای غیر بومی بیشتر است.

نوروزی‌فرد تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی مفصلی برای افزایش بهره‌وری و تقویت و نگه‌داشت نیروی انسانی کارآمد در این منطقه انجام داده است.