- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مردم روحیه مطالبه‌گری و پیگیرانه خود را حفظ کنند

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برخی از محدودیت‌ها، موانع قانونی و توجیهات منطقی مسئولین اجرایی را بپذیرند ولی روحیه مطالبه‌گری و پیگیرانه خود را حفظ کنند.

خبرگزاری فارس: مردم روحیه مطالبه‌گری و پیگیرانه خود را حفظ کنند

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه شنبه در بازدید از روستای فاریاب بخش بوشکان اظهار داشت: توجه به روستاها و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات آنها از مسائل مهمی است که تمام مسئولان در حد توان خود باید به آن توجه داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به حل مشکلات روستاها خاطر نشان کرد: از ابتدای نمایندگی تاکنون همواره با هدف آگاهی از مشکلات روستاییان نقاط مختلف شهرستان از روستاها بازدید کرده‌ام و حضور ما در روستاها به ‌خاطر این است که بتوانیم در مورد مشکلات و موانع موجود تدبیر کرده و آنها را با سرعت حل کنیم.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی مدیران به طور مستقیم در جریان مشکلات و خواسته‌های مردمی قرار می‌گیرند و پاسخ‌هایی که تا دیروز راجع به مشکلات به مردم می‌دادیم در این نشست‌ها نباید تکرار شود و هم‌اکنون با لمس مشکلات از نزدیک باید با مدیریت و تدبیر سعی در ارائه راهکار، پیگیری و برطرف کردن آنها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی در تامین بودجه وجود دارد اضافه کرد: مردم باید با درک متقابل، برخی از محدودیت‌ها، موانع قانونی و توجیهات منطقی مسئولین اجرایی را بپذیرند ولی روحیه مطالبه‌گری و پیگیرانه خود را حفظ کنند.

این مسئول اذعان کرد: برای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف پیگیری‌های متعددی در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی داشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم را به حداقل برسانیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیران باید به تسریع در روند انجام کارها توجه داشته باشند و با آگاهی از مسائل و مشکلات سریعا با مدیر استانی خود ارتباط برقرار کرده و با ارائه راهکارها و مشورت با ایشان زمینه را برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات و جلب رضایت مردمی هموار کنند.

موسوی‌نژاد متذکر شد: مسئولان باید به میان مردم بیایند و به صورت مستقیم با خواسته‌ها، انتقادات و گلایه‌های مردمی آشنا شوند و برای حل آن بکوشند و در واقع مسئولان نباید از مردم فاصله بگیرند.