- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گسترش فرهنگ اصیل علوی در جامعه ضروری است

 

فرماندار دشتستان گفت: واقعه غدیر یک واقعه بی‌نظیر است و ما باید آن را پاس بداریم و برای ترویج فرهنگ ناب علوی در این زمینه تلاش کنیم و گسترش فرهنگ اصیل علوی در جامعه ضروری است.

 

خبرگزاری فارس: گسترش فرهنگ اصیل علوی در جامعه ضروری است

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد غدیر دشتستان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و کتاب قرآن نیز بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و همه باید نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی اهتمام ورزیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت فعالیت‌های دینی در جامعه باید مد نظر مسئولان فرهنگی قرار گیرد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان جذب برنامه‌ها شوند.

فرماندار دشتستان به اهمیت غدیر اشاره و خاطر نشان کرد: محور اندیشه‌های اسلام ناب، امامت و ولایت است به‌ویژه آنچه که منتسب به واقعه غدیر است.

خسروی افزود: واقعه غدیر یک واقعه بی‌نظیر است و ما باید آن را پاس بداریم و برای ترویج فرهنگ ناب علوی در این زمینه تلاش کنیم و گسترش فرهنگ اصیل علوی در جامعه ضروری است.

دبیر ستاد غدیر شهرستان دشتستان نیز بر نقش دستگاه‌های فرهنگی در اجرای آیین‌های غدیر شهرستان و چراغانی و حضور فعال و فضاسازی این ایام با مشارکت و حضور همه مردم تاکید کرد.

بخشعلی دهقایدی اذعان داشت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و می‌خواهند نسل جوان را از مسیر مستقیم منحرف کنند.

وی یادآور شد: بنیاد غدیر استان فعالیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ والای علوی دارد و امیدوار هستیم شاهد تداوم این روند باشیم.