- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نوسازی ۴۵ درصد مدارس تخریبی استان بوشهر

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: بر اساس آمار موجود، فضاهای آموزشی و مدارس تخریبی زیادی در این استان وجود دارد که تاکنون ۴۵ درصد آنها نوسازی و بازسازی شده است.

خبرگزاری فارس: نوسازی 45 درصد مدارس تخریبی استان بوشهر

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدرضا ایرج‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز در دهرود علیا در دشتستان اظهار داشت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی از اولویت‌های این اداره کل است و در چند سال اخیر در این مسیر حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: همکاری خیران مدرسه‌ساز با این اداره کل بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد توفیقات بیشتر باشیم.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر از نوسازی ۴۵ درصد مدارس تخریبی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود، فضاهای آموزشی و مدارس تخریبی زیادی در این استان وجود دارد که تاکنون ۴۵ درصد آنها نوسازی و بازسازی شده است.

ایرج‌زاده تصریح کرد: مشارکت بیشتر خیرین در امر مدرسه‌سازی در استان بوشهر امری مهم و ارزشمند است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: همکاری خیران در امر مدرسه‌سازی اهمیت زیادی دارد و این مدرسه نیز با مشارکت خیر مرحوم علی‌اکبر مقدم احداث شده است.

عباسعلی اسدی گفت: این مدرسه شش کلاسه با زیربنای ۴۶۵ مترمربع، ۲۰۰ متر دیوارکشی و ۳ هزار و ۴۰۰ متر محوطه‌سازی احداث شده است.

وی اضافه کرد: برای احداث این مدرسه بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول بیان کرد: مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان دشتستان در سطح بالایی است و انتظار داریم که همه کسانی که می‌توانند این راه را مانند مقدم‌ها ادامه دهند؛ در این امر خداپسندانه تلاش کنند.

اسدی اذعان داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و امیدوار هستیم شاهد توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی باشیم.