- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط مصدومان تیم، رو به بهبود است و آنها چند روز آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.


به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، وجیه الله چشمه سری با بیان این مطلب افزود: غلامرضا رضایی پس از رفع مصدومیت، احساس درد ندارد و برای تقویت کشاله به اتفاق دکتر علیپور عازم کلینیک ورزشگاه درفشی فر شد تا به تمرینات فیزیوتراپی بپردازد و چند روز دیگر در تمرینات گروهی شرکت می کند.

وی افزود: میثم نقی زاده که در پایان بازی برابر سایپا از ناحیه کشاله احساس درد می کرد با تمرینات ویژه تحت درمان است و امروز نیز به فیزیوتراپی پرداخت و در روزهای آینده به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.

پزشک پرسپولیس در ادامه گفت: حمیدرضا علی عسگری هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات فیزتراپی انجام می دهد. او امروز با لباس شخصی در تمرین سرخپوشان حضور یافت و مصمم هستیم هر چه زودتر او را در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

چشمه سری در ادامه تصریح کرد؛ امیر حسین فشنگچی پس از رفع مصدومیت در تمرینات گروهی حضور دارد و به موازات آن، تمرینات توانبخشی و تقویتی را نیز در دستور کار خواهد داشت.

پزشک سرخپوشان در پایان در مورد عمل جراحی مسعود داستانی خاطرنشان کرد: طبق نظر پزشک جراحش، باید به مدت ۱۰ روز استراحت کند و بعد از آن با ویزیت و معاینات ویژه، شرایطش مشخص خواهد شد.