- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توصیه پله به نیمار

اسطوره فوتبال برزیل و جهان معتقد است نیمار به دلیل فیزیک بدنی‌اش نباید به تیمی از لیگ برتر انگلیس ملحق شود.


مهاجم ۲۰ ساله سانتوس در سال ۲۰۱۴ با خاتمه مدت قراردادش به احتمال زیاد تیم برزیلی را ترک می‌کند. در مورد این نکته که پس از خاتمه همکاری‌ این مهاجم با سانتوس، نیمار به کدام تیم باشگاهی خواهد پیوست، اکنون صحبت‌های زیادی از طرف کارشناسان مطرح می‌شود.

از جمله شخصیت‌هایی که در مورد انتخاب تیم آینده این مهاجم ملی‌پوش، نظر داده، پله، سلطان فوتبال برزیل و جهان است. شخصیتی برجسته که در نقش مدیر سانتوس بر کار این بازیکن از نزدیک نظارت داشته است.

مهاجم طلایی پیشین «سلسائو»‌ اظهار داشت: سال گذشته وقتی پیشنهادی جدی از لیگ برتر انگلیس به نیمار ارائه شد، مدیر برنامه‌‌اش با پدر او ملاقات کرد. من هم با هر دو آنها گفت‌وگو کردم و به آنها توصیه کردم از فکر مذاکره با تیم‌های انگلیسی چشم‌پوشی کنند.

پله که این حرف‌ها را در گفت‌وگو با فاکس‌اسپرت بیان کرد، افزود: هر چند نیمار بازیکنی تکنیکی و خارق‌العاده است، اما به نظرم او از جنبه فیزیکی مناسب حضور در لیگ پربرخورد انگلیس نیست.

از نظر پله حضور نیمار در تیم‌های اسپانیایی، بخصوص بارسا می‌تواند گزینه‌ای مفید برای گلزن ملی‌پوش باشد.

مهاجم دهه شصت و هفتاد برزیل « تولید کننده اول قهوه جهان » افزود: بارسلونا می‌تواند گزینه‌ای خوب برای او باشد. در صورتی که بازیکن کاتالان‌ها شود، در کنار هم تیمی‌های توانمند، کار راحت‌تری نسبت به تیم‌های دیگر خواهد داشت.

وی افزود: در بارسا او حتی می تواند بهتر از لیونل مسی عمل کند. زیرا قابلیت بیشتری برای بازی نسبت به همتای آرژانتینی‌اش برای حضور در پست‌های مختلف دارد. برای نیمار بازی در جناح راست یا چپ فرق ندارد. چون بازیکنی قدرتمند با هر دو پا است و حتی می‌تواند از قابلیت سر زنی‌اش نهایت استفاده را ببرد.