- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۴ خط پروازی جدید در فرودگاه عسلویه در سال جاری

به گزارش عسلویه نیوز ، فرشید کلاه‌کج ‌شب گذشته در بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی عسلویه از جمله فرودگاه‌های مجهز در استان و کشور است و از نظر کیفیت و کمیت در ردیف فرودگاه‌های برتر و مجهز کشور قرار دارد.
وی افزود: فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه دومین فرودگاه بزرگ کشور و متعلق به صنعت نفت است که شرکت‌های هواپیمایی ماهان، آسمان، کیش‌ایر، تابان، فارس قشم ایر و هواپیمایی نفت ایران، انتقال مسافران پارس جنوبی را از عسلویه به شهرهای مختلف کشور از طریق این فرودگاه انجام می‌دهند که با مدیریت خوب و با خلاقیت مدیرعامل منطقه ویژه در یکسال گذشته شاهد رونق بیش از پیش این فرودگاه بوده‌ایم و هم‌اکنون تمام مسافران از وضعیت پرواز و نحوه خدمات رضایت کاملی دارند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه در ادامه از برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه و بالعکس در این فرودگاه خبر داد و بیان داشت: این پرواز از سوی ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی از روز ۲۴ مهر ماه سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند از خدمات این پرواز استفاده کنند.
کلاه‌کج تصریح کرد: با تلاش مضاعف مدیرعامل پارس جنوبی و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، امسال چهار خط پروازی جدید را در این فرودگاه برقرار کرده‌ایم و در حال حاضر بزرگ‌ترین فرودگاه صنعت نفت کشور در جابه‌جایی و انتقال کارکنان شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر مردم عادی در بهترین شرایط قرار دارد.
وی افزود: پیش از راه‌اندازی پرواز عسلویه به شهرکرد و در نیمه نخست امسال شاهد افتتاح خط پروازی عسلویه به اصفهان بودیم که این پرواز در روزهای یک‌شنبه هر هفته از سوی شرکت هواپیمایی تابان انجام می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی از پرواز اصفهان به عسلویه شده و هواپیمایی تابان با ظرفیت ۱۱۰ نفر در هر پرواز به خوبی و با بهترین کیفیت به انتقال مسافران می‌پردازد.
کلاه‌کج همچنین به کیفیت پرواز عسلویه به رشت اشاره کرد و بیان داشت: پرواز این مسیر ساعت ۱۰:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته از رشت به عسلویه و ساعت ۱۳:۱۰ از عسلویه به رشت انجام می‌شود که برای این پرواز از هواپیمای فوکر با گنجایش ۱۰۰ نفر استفاده کرده‌ایم.
وی اظهار داشت: این پرواز با درخواست مسافران شمال کشور و با حمایت کاپیتان سعید نصر فرد مدیرکل هواپیمایی آسمان جنوب کشور راه‌اندازی شده و مورد استقبال مردم منطقه و کارکنان پارس جنوبی قرار گرفته است و با برقراری این پرواز تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان به این فرودگاه به ۱۸ پرواز در هفته افزایش یافته است و جابه‌جایی بیشتر مسافران از سوی این شرکت انجام می‌شود.
مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه افزود: همه کارکنان فرودگاه و شرکت‌های هواپیمایی با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای بهبود کیفیت و افزایش رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند و به فضل خدا در این راه به موفقیت‌های خوبی می‌رسیم.