- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری ۸۵ ویژه‌برنامه دهه ولایت در کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: ۸۵ ویژه‌برنامه دهه ولایت در شهرها و روستاهای مختلف کنگان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری 85 ویژه‌برنامه دهه ولایت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امر مهم و ارزشمندی است و اداره تبلیغات اسلامی کنگان در این راستا حرکت می‌کند.

وی افزود: برای افزایش سطح کیفی فعالیت‌های این نهاد تلاش ویژه‌ای انجام داده‌ایم و تا حدود زیادی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر نیز رسیده‌ایم که البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به اهمیت دهه ولایت خاطر نشان کرد: دهه ولایت در واقع دهه ارادت و التزام به مسیر حضرت علی (ع) و ائمه اطهار(ع)، اطاعت و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت است و باید برنامه‌های مطلوب و با کیفیت و پرمحتوایی را برگزار کنیم.

اهرمی پیرامون برگزاری جشن محوری عید غدیر و برگزاری گفتمان‌های دینی و حضور روحانیون در مدارس و تبیین مسئله ولایت و عید غدیر مطالبی را بیان کرد و یادآور شد: همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

وی از برگزاری ۸۵ ویژه‌برنامه دهه ولایت در کنگان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان کنگان اجرا می‌شوند.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی نیز اظهار داشت: باید پژوهش‌های دینی را تقویت کنیم و این اداره کل در سال جاری از پژوهشگران علوم دینی و قرآنی حمایت‌های خوبی داشته است.

عبدالله رئیسی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های مذهبی در شهرستان‌های مختلف رشد چشمگیری داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

وی اذعان داشت: در دهه ولایت در تمام شهرستان‌های استان شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی خواهیم بود و تلاش داریم سطح کیفی برنامه‌ها ارتقا یابد.