- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انتقاد از مصوبه بومی کردن مناطقی از هرمزگان و فارس در پارس جنوبی

نماینده عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس از مصوبه بومی کردن مناطقی از هرمزگان و فارس تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری انتقاد کرد.نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه [1]

به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح دیروز در نشست با مردم و مسئولان نخل تقی اظهار داشت: از همه توان و انرژی خود برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم بهره می‌برم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهم داد.

وی با اشاره به نمایندگی خود در کمیته اشتغال استان از طرف مجلس افزود: مردم این منطقه هر نظر، طرح یا ایده‌ای در این راستا دارند به دفتر اینجانب در تهران برسانند تا در مجلس از آنها دفاع کنم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس ادامه داد: رشد، آسیب شناسی و مسائل اینچنینی پارس جنوبی وظیفه ماست و ما پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و آنچه در توان داریم برای حل مشکلات به کار می‌گیریم.

احمدی در ارتباط با مشکل آب نخل تقی نیز گفت: با فرماندار در این زمینه صحبت کرده‌ام و اعتبار لازم برای حل این مشکل در کمیته برنامه‌ریزی لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: آب برای نخل تقی یک دغدغه مهمی است و تا وقتی که به نتیجه‌ای برسیم به شما اطلاع خواهیم داد؛ از امروز وعده می‌دهیم که طی دو الی سه هفته این مشکل در اولویت کاری ما قرار گیرد و بعد از آن نتیجه را به شما گزارش خواهیم کرد.

احمدی در ارتباط با مشکلات مدارس نیز گفت: طرح توسعه و تحول بنیادین مشکلاتی از قبیل ناهماهنگی و کمبود فضای آموزشی ایجاد کرده که باید در این مورد تصمیمی جدی گرفته شود.

نماینده عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس از مصوبه بومی کردن مناطقی از هرمزگان و فارس تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری انتقاد کرد و یادآور شد: چرا باید دولت مصوبه‌ای تعریف کند تا مردم تحت فشار قرار گیرند.

احمدی با بیان اینکه چه دلیل داشت مناطق بومی را تا ۱۵۰ کیلومتر تعریف کنیم ابراز داشت: یا اینکه این طرح شامل مناطق بیشتری از استان‌های فارس، هرمزگان و خوزستان شود و از ۱۵۰ کیلومتر بیشتر شود یا اینکه مصوبه به حالت اول خود برگردانده شود.