- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کاشت ۵۰ هزار نهال حرا در پارک ملی نایبند

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از کاشت ۵۰ هزار نهال حرا در پارک ملی نایبند توسط مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.اصغر مطهری [1] نهال حرا [2]
به گزارش “عسلویه نیوز” اصغر مطهری شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان و کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به محیط زیست از اساسی‌ترین مأموریت‌های این نهاد است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با فعالیت‌های متنوعی که در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی و احیای جنگل‌های حرا انجام داده است، در حفاظت از محیط زیست در میان شرکت‌های منطقه پیشگام است.

مطهری گفت: ما می‌دانیم که حفاظت از محیط زیست در صنعت کار بسیار سختی است ولی خوشبختانه ما شاهد بوده‌ایم که مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش بسیاری کرده و حرکت‌های خوبی در زمینه‌ حفاظت از محیط زیست و توسعه‌ پایدار انجام داده است.

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برای احیای جنگل‌های حرا تصریح کرد: در این‌جا مجتمع گاز پارس جنوبی را به دلیل تلاش مستمر در آموزش و پژوهش و احیای جنگل‌های حرا در پارک ملی نایبند، به عنوان شرکت “حامی حرا” معرفی می‌کنم و امید دارم که این شرکت همچنان به تلاش‌هایش برای حفاظت از محیط زیست منطقه ادامه دهد.

مطهری بیان کرد: امروز بسیار مایه خوشحالی است که محیط زیست و صنعت نفت و جامعه مردمی در کنار همدیگر برای رشد و تعالی محیط زیست و احیای طبیعت اهتمام می‌ورزند.

وی ابراز داشت: انتظار داریم سایر شرکت‌ها نیز در راستای حمایت از محیط زیست همت کنند تا شاهد موفقیت بیشتر و موثرتر در این عرصه باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر از کاشت ۵۰ هزار نهال حرا در پارک ملی نایبند خبر داد و افزود: این مهم با همت مجتمع گازی تا پایان امسال محقق می‌شود.