- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

با رایزنی گسترده آقایان خاتمی ، ترکان ، زنگنه و آخوندی: مهندس تبادار استاندار بوشهر می شود؟

با رایزنی گسترده آقایان خاتمی ، ترکان ، زنگنه و آخوندی به احتمال فراوان نام اسماعیل تبادار به عنوان اولین استاندار دولت روحانی امروز چهارشنبه در نشست هیات دولت برای استان بوشهرمطرح می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سوک ، با رایزنی گسترده آقایان خاتمی ، ترکان ، زنگنه و آخوندی به احتمال فراوان نام اسماعیل تبادار به عنوان اولین استاندار دولت روحانی در استان بوشهر امروز چهارشنبه در نشست هیات دولت مطرح می شود .

بر اساس این گزارش ، شنیدنی ها حاکی از آن است که تبادار که پس از تشکیل بنیادباران به ریاست خاتمی به عنوان یکی از اعضاء این ستاد در طول سال های پس از دولت اصلاحات فعالیت می کرده است با حمایت رسمی و لابی های قوی خاتمی و ترکان در کنار زنگنه و آخوندی به احتمال فراوان امروز به عنوان استاندار بوشهر توسط هیات دولت معرفی می شود .

گزارش های دریافتی از منابع موثق نشان می دهد که هر چند در هفته  گذشته بحث آمدن تبادار به استانداری بوشهر کم رنگ اعلام شده بود اما با پیگیری ها و لابی های خاتمی ، ترکان و حلقه های نزدیک به وی علی الخصوص دربعد ظهر روز گذشته _ سه شنبه _ مقدمات معرفی وی به هیات دولت برای استانداری بوشهر به شدت قوت گرفت.

به هر ترتیب امروز چهارشنبه باید منتظر ماند و دید که تبادار استاندار بوشهر می شود ؟