- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان

“عسلویه نیوز” فرماندار کنگان از اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 100 میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان

تیمور یزدان‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: توسعه و عمران و آبادانی کنگان از اولویت‌های اساسی و مهم مسئولان است و به فضل خدا با تلاش و همت همه مسئولان در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این طرح‌ها موجب رضایت خاطر مردم و رشد و توسعه شهرستان می‌شود که امیدوارم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

فرماندار کنگان با اشاره به افزایش اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان خاطر نشان کرد: میزان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کنگان حدود ۶۶ میلیارد تومان بود که با سفر نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری به کنگان و بررسی طرح‌ها این اعتبارات به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

یزدان‌شناس از اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در کنگان خبر داد و گفت: هم‌اکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری چند سالن استاندارد و مجهز و پنج چمن مصنوعی فوتبال و خوابگاه مجهز ورزشکاران در دست اجراست و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۵ میلیارد ریال پروژه بهداشتی نیز در این شهرستان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها گامی در توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی است.

فرماندار کنگان یادآور شد: احداث حوزه علمیه برادران کنگان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، احداث دو هنرستان دخترانه و پسرانه، احداث دو دبیرستان معارف دخترانه و پسرانه و احداث مرکز علم و فناوری کنگان نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که در دست اجراست.

یزدان‌شناس بیان کرد: اجرای چند طرح هادی در روستاهای شهرستان و اجرای طرح‌های عمران شهری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شوند.