- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ارتقای سیستم‌های مدیریتی «اچ اس ای» در مجتمع گازی پارس جنوبی

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از ارتقای سیستم‌های مدیریتی «اچ اس ای» در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.پارس جنوبی4 [1]
به گزارش ” عسلویه نیوز” محمد مسعودنیا شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان عرصه ایمنی و آتش‌نشانی در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی در پالایشگاه‌ها امری بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انجام عملیات‌ها در پالایشگاه‌های مختلف با کمترین حادثه انجام شود.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با اشاره به عناوین ارزشمند این پالایشگاه تصریح کرد: پالایشگاه چهارم در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شد به عنوان دومین پالایشگاه گازی برتر کشور از منظر HSE در سال ۹۱ معرفی شد و تندیس و لوح تقدیر از معاونت محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران دریافت کرد.

مسعودنیا بیان کرد: در ارزیابی سالانه HSE شرکت ملی گاز که هر ساله با توجه به عملکرد پالایشگاه‌های کشور، از منظر HSE صورت می‌گیرد، فاز های ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی به دلیل بهبود شاخص‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های پژوهشی مرتبط با HSE به این موفقیت رسید.

وی یادآور شد: افزایش شاخص‌های آموزش کارکنان، تعداد بازرسی‌ها و آنالیز پیشگیرانه از حوادث، ارتقاء سیستم‌های مدیریتی HSE و…نیز از دلایل موفقیت این پالایشگاه است.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: دریافت عنوان دومین پالایشگاه برتر از منظر HSE در سال ۹۱ برگ زرینی در افتخارات این پالایشگاه است که در سایه اهتمام ویژه مدیریت پالایشگاه چهارم به مقوله HSE و تلاش و تعامل واحد های مختلف محقق شده و نشان از نهادینه شدن فرهنگ HSE در باور همکاران پالایشگاه است.

مسعودنیا بیان داشت: امید است با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر در راستای بهبود مستمر سیستم‌های مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست و در سایه الطاف ایزد منان همچنان در این راه گام برداریم.