- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دستگیری ۱۷۰ قاچاقچی مواد مخدر در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از متلاشی شدن ۱۴ باند مواد مخدر در کنگان خبر داد و گفت: ۱۷۰ قاچاقچی در این راستا دستگیر شده‌اند.

به گزارش «عسلویه  نیوز»، کرم دشتیان شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در شهرستان کنگان از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: شهرستان کنگان با توجه به موقعیت خاص اقتصادی و اجتماعی نیازمند توجه ویژه در حوزه امنیتی است و باید تلاش لازم را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کنگان خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان در سال جاری همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند که این امر موجب ایجاد امنیت پایدار شده است.

دشتیان تصریح کرد: مقابله با مواد مخدر و قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد و امسال شاهد موفقیت‌های ارزشمند نیروی انتظامی کنگان در این مسیر هستیم.

دشتیان از متلاشی شدن ۱۴ باند مواد مخدر در کنگان خبر داد و گفت: درشش ماه نخست سال جاری با متلاشی شدن ۱۴ باند خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان ۱۷۰ نفر از عوامل فروش و توزیع این مواد دستگیر شدند.

وی افزود: از این افراد ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۸۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

این مسئول یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و پیشرفت شهرستان اهتمام ورزیم و به ویژه باید در تامین امنیت پایدار همت داشته باشیم.

دشتیان گفت: فرماندار کنگان همکاری و همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد که این مهم در موفقیت‌های این نهاد بسیار تاثیرگذار است.

*فارس