- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری ۵۵ گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: برای نیمه دوم امسال تعداد ۵۵ گفتمان دینی تدارک دیده شده است که به تدریج اجرا می‌شوند.

خبرگزاری فارس: برگزاری 55 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان فرهنگی سعدآباد اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: دولت نهم و دهم در امر گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی تلاش و فعالیت چشمگیری داشته و به موفقیت‌های خوبی در این راستا رسیده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به برنامه‌های این نهاد در سال جاری از برگزاری ۵۵ گفتمان دینی در مدارس سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: جلسات گفتمان دینی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت مدارس شهرهای سعدآباد و وحدتیه و روستاهای دورودگاه، هلپه‌ای و نظرآقا بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: برای نیمه دوم امسال تعداد ۵۵ گفتمان دینی تدارک دیده شده است که به تدریج اجرا می‌شوند.

وی اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر جوانان با هویت و نمادهای فرهنگی از جمله اهدافی است که سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: این جلسات در هفته ۳ روز با موضوعات احکام، عقاید، پاسخ به شبهات دینی و موضوعات روز برگزار می‌شود.

جمالی اظهار داشت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی و جذب مخاطبان جوان به سمت این برنامه‌ها از اولویت‌های اساسی تبلیغات اسلامی سعدآباد است.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید دست به دست هم دهیم و راه را برای تربیت صحیح جوانان فراهم

کنیم.