- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیشنهاد ۴۴٫۵ میلیون یورویی شانگهای به لمپارد

سران باشگاه شانگهای شنهوا علاوه زیادی دارند تا با هزینه هایی هنگفت، ستاره های تیمشان را بیشتر کنند و بعد از جذب دیدیه دروگبا و نیکلا آنلکا در بازار تابستانی، حالا گزینه دیگری را زیر ذره بین گرفته اند. آنها با پیشنهادی ۴۴٫۵ میلیون یورویی برای خرید فرانک لمپارد دست به کار خواهند شد.


  به نقل از روزنامه مارکا، سران شانگهای شنهووا تمایل زیادی دارند تا لمپارد را با قراردادی ۳ ساله به تیمشان منتقل کنند. در صورتی که این انتقال انجام شود، دستمزد هفتگی لمپارد، هفته ای ۳۱۰هزار یورو معاف از مالیات خواهد بود و بار دیگر خواهد توانست تا در کنار هم تیمی های سابقش یعنی دروگبا و آنلکا بازی کند.


به گزارش گل، این درحالی است که سیستم جدیدی که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی درنظر گرفته این است که قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ ساله اش را بیش از یک سال تمدید نمی کند و حالا همین موضوع ممکن است باعث شود تا لمپارد بعد از ۱۲ فصل حضور در استمفورد بریج به فکر جدایی از این تیم بیفتد.


البته این ستاره انگلیسی همیشه مسائل فوتبالی را ارجح تر از مسائل مالی می داند. با این وجود لمپارد پیشنهادهای خوبی از تیم گوان پکن و لس آنجلس گلکسی هم روی میز می بیند و حالا این اوست که باید درمورد اینده اش تصمیم گیری کند.