- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ساختار نیروی انسانی پارس جنوبی اصلاح می‌شود

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی نفت ایران گفت: اصلاح ساختار نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در اولویت برنامه‌هاست و تا پایان اسفند امسال بازنگری و نهایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: ساختار نیروی انسانی پارس جنوبی اصلاح می‌شود

به گزارش ” عسلویه نیوز” خلیل قاسم‌زاده ظهر امروز در نشست بازنگری و اصلاح ساختار منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: پارس جنوبی نقشی مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت دارد و تلاش بسیار زیادی برای بهبود وضعیت نیروی انسانی این منطقه انجام داده‌ایم.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی نفت ایران از بازنگری، اصلاح و نهایی شدن ساختار نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تا پایان اسفند امسال خبر داد و افزود: انجام این مهم در اولویت برنامه‌هاست.

قاسم‌زاده یادآور شد: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده، ما نیز در حوزه بررسی ساختار، اساس کار خود را در حوزه‌های عملیاتی و مرتبط با تولید نفت و گاز قرار داده‌ایم که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در اولویت است.

وی ادامه داد: نخستین سفر کاری برای بررسی فعالیت‌ها در حوزه بازنگری ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس به عسلویه بود و اهمیت نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس به دلیل نقش مهم و راهبردی این سازمان در انجام عملیات پشتیبانی طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و برداشت و تولید بیشتر از این میدان است.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی نفت ایران افزود: به دلیل اهمیت این موضوع باید ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس هر چه سریع‌تر نهایی شود و در بازنگری و اصلاح و نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس بر نیازهای واقعی منطقه پارس جنوبی متمرکز شده‌ایم.

قاسم‌زاده بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش‌های مثبت و سازنده‌ای از سوی مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس و حوزه مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران انجام شده و این اقدام‌ها در نتیجه نشست‌های متعدد صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: به طور قطع برگزاری این جلسات به طور جدی و مستمر به منظور یکسان‌سازی دیدگاه‌ها و کار تخصصی و کارشناسی تا رسیدن به نقطه مطلوب و نهایی کردن ساختار سازمانی منطقه ویژه پارس ادامه می‌یابد که این روند در نهایت تا اسفند ماه امسال انجام خواهد شد.

قاسم‌زاده ادامه داد: ملاک عمل در بررسی بازنگری ساختارهای سازمانی، «نظام‌نامه سازماندهی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت » است که در این زمینه هر چند مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس برای استقرار بهینه سیستم‌ها، روش‌ها، رویه‌ها و خط مشی‌های سازمانی در راستای بازنگری ساختار نیروی انسانی این سازمان اقدامات خوب و سازنده‌ای انجام داده است تاکید ما بر ادامه بررسی‌ها بر اساس مفاد این نظام‌نامه است.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: کار عملیاتی با شاخص مهم «زمان» عجین است و ما نیز در این کار اعتقاد به موضوع زمان داریم و شاخص زمان، راهبرد ما در طی این مسیر است؛ از این رو هدف اصلی ما کاهش بوروکراسی اداری به منظور انجام کار با شتاب بیشتر است.

وی اذعان داشت: رعایت مفاد نظام‌نامه سازماندهی و ارزیابی مشاغل صنعت نفت لازم است و چنانچه در مراحل انجام بازنگری و اصلاح ساختار نیروی انسانی منطقه ویژه پارس مشکل خاصی ایجاد شد که نیاز به مجوزهای لازم داشتیم، این مهم را انجام خواهیم داد.