- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نهادینه کردن ورزش در بین خانواده ها از ضروریات است

“عسلویه نیوز” اولین جلسه شورای ورزش شهرستان عسلویه با حضور مسئولین و هیئت های ورزشی در محل فرمانداری عسلویه برگزار گردید.

شورای ورزش [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان سید عبدالحسین رضوی زاده معاون فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک هفته ناجا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنم تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کفی است که کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی افزود: نام این نیرو در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خدا و درراستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت وآسایش مردم با تلاش وکوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.

معاون فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه به اهمیت ورزش و ارتقای سطح ورزش شهرستان عسلویه اشاره و خاطرنشان کرد: روشن بودن بحث ورزش می تواند در افزایش جسمی، روحی و روانی یک جامعه موثر و ایفاکننده نقش مهمی باشد که در سطح استان با جدیت در حال پیگیری است و شهرستان عسلویه نباید از این قافله عقب بماند.

وی افزود: کارهای بسیار مهمی در سطح شهرستان از نظر زیرساختی انجام شده است که اهتمام جدی در افزایش و ارتقای زیر ساخت ها می تواند پل موفقیت ورزش شهرستان را تشکیل دهد و تمام نگرانی ها و گلایه های موجود در سطح شهرستان آنهم در حیطه ورزش باید به تفصیل به آن پرداخته شود که قطعاً در جلسات آتی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

رضوی زاده معاون فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان عسلویه با بیان این مطلب که نهادینه کردن ورزش در بین خانواده ها از ضروریات است ابراز داشت: اوقات فراغت در سنین جوانی و نوجوانی به حد مطلوبی باید پر شود تا عامل بازدارنده ای باشد در جهت کنترل رفتارهای ناهنجاری که ممکن است گریبانگیر جامعه ما شود و در این راه تمامی دستگاه های اجرایی بایستی با جدیت همراه و همگام با سیاست های شورای ورزش شهرستان باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش، هیئت های ورزشی، حوزه علمیه و سایر تشکل های مردمی که با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند می توانند نقش تعیین کننده ای در جهت تحقق اهداف شورای ورزش شهرستان باشد و امیدواریم با حمایت و همکاری سایر نهادها بتوانیم جایگاه ورزش شهرستان عسلویه را به حد مطلوبی در استان و کشور توسعه دهیم.

تغییر دیدگاه های موجود در ورزش شهرستان

در ابتدای این جلسه همت نظامات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه بیان داشت: دیدگاه هایی که باعث عقب افتادگی ورزش شهرستان عسلویه شده است را با کمک همه مسئولین برطرف می نمائیم و مهمترین هدف کاری اینجانب نیز تغییر همچین دیدگاه هایی است.

دبیر شورای ورزش شهرستان عسلویه به اهمیت حضور چشمگیر نهاد ها و سازمانها در حیطه ورزش اشاره و بیان داشت: تفریحات ناسالم و اخلاق های ضد بشری را می توان با ورزش از بین برد که این از وظایف سازمان ورزش و جوانان است منتهای امر نهادها و سازمان ها نیز باید در کنار اداره ورزش و جوانان حضوری فعال داشته باشند تا بهتر برنامه های از پیش تعیین شده به سرانجام برسد.

وی افزود: ورزش شهرستان بایستی به سمتی حرکت کند که در بین خانواده ها نهادینه شود و این تنها هدف و معیاری است که اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه دنبال می کند و امیدواریم به بالاترین افق نهادینه شدن ورزش شهرستان ترسیم شده است برسیم.

در پایان هریک از مسئولین هیئت های ورزشی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند سپس کمیته شورای ورزش شهرستان معرفی و نحوه فعالیت آنها تشریح شد و همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله مسابقات والیبال در روستای زبار بنام جام غدیر،مسابقات شنا در ساحل نیلگون خلیج فارس،مسابقات فوتسال، دوچرخه سواری و دومیدانی در هفته تربیت بدنی از مهمترین برنامه ها نام برده شد. انتهای خبر/م.ج