- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دعای عرفه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود

امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان با تکیه بر اصول نظام اسلامی در سیاست خارجی حرکت کنند.
امام جمعه [1]
به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های روز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر ما شیعیان خوبی باشیم، امام زمان (عج) ظهور می‌کند و همه باید با تقوا و پرهیزگاری در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه عسلویه در ادامه با بیان اینکه مبنای اسلام بر پنج محور استوار است گفت: نماز، زکات، روزه، حج و ولایت از این امور هستند که ولایت مهم‌ترین بخش است و ولایت بیشتر از بقیه مورد تاکید قرار دارد.

هاشمی‌نژاد در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحرکات هیئت دیپلماسی ایران در نیویورک اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان باید با تکیه بر اصول نظام اسلامی و با توجه به ارشادات مقام معظم رهبری در سیاست خارجی حرکت کنند تا شاهد موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حجاج ایرانی در بیت‌الله‌الحرام اضافه کرد: آل سعود با اشاره آمریکا این جنایت را مرتکب شدند.

امام جمعه عسلویه به روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه روز دعا و نیایش و مناجات است و باید دعای عرفه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

هاشمی‌نژاد در ادامه با اشاره به اهمیت عید قربان بیان داشت: عید قربان روز قربانی کردن نفس و غلبه بر هواهای نفسانی است و روز چهارشنبه ساعت هفت صبح نماز عید قربان در مصلای جمعه برگزار می‌شود.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی در واقع تامین امنیت کشور را بر عهده دارد و امنیت کشور مرهون زحمات آنهاست.

امام جمعه عسلویه بر لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار بسیار تاثیرگذار است.