- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جلالیان: عسلویه باید شهرستان شود

به گزارش عسلویه نیوز ، جلالبان اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای استقرار فرمانداری در این بخش به کار می‌بندیم، چرا که با تشکیلاتی در حد بخشداری نمی‌توان از مسئولان بلندپایه داخلی و خارجی استقبال کرد و لزوم شهرستان شدن عسلویه بیش از پیش احساس می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نفع استان است که عسلویه شهرستان شود، باید خودمان را به جای مردم عسلویه قرار بدهیم، چرا که حدود ۳۷ سال است که بخش هستند و عسلویه‌ای که آوازه‌اش گوش فلک را کر کرده نباید اینچنین باشد و انتظار مردم انتظار بی‌جایی نیست.
وی ادامه داد: تا یک ماه پیش عسلویه از آب سالم نییز بی‌بهره بود که هم‌اکنون با تلاش دولت این امر برطرف شده و وضعیت راه نیز در حال بهبودی است و اطمینان داریم که استقرار فرمانداری و تبدیل عسلویه به شهرستان، تحول چشمگیری در روند توسعه عسلویه به وجود می‌آورد.
این نماینده مجلس در ارتباط با شایعات موجود در ارتباط با جدائی عسلویه گفت: یک بحث سیاسی دارد که اگر عسلویه شهرستان شود، ممکن است جزو پارسیان یا فارس شود که این قول را می‌دهیم که حتی یک قاشق از خاک استان بوشهر کمتر نخواهد شد.
جلالیان افزود: با تلاش نمایندگان و همکاری دولت، روستای انارستان در جم به شهر ارتقا یافت و هم‌اکنون نیز حاضریم برای گرفتن حق مردم به هر کدام از مسئولان التماس کنیم چرا که مردم انتظارات زیادی از ما دارند و ما وظیفه داریم انتظارات مردم را برآورده کنیم.
وی بیان داشت: روستای بردستان و دوراهک در شهرستان دیر نیز باید شهر شوند و تلاش داریم که شهر آبدان را نیز به بخش ارتقا دهیم .