- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رد پای یک زن فرقه‌ای در دعوت از برایان تریسی

پشت پرده دعوت از برایان تریسی برای حضور در تهران و سخنرانی در جمع مدیران صنعتی همسر یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، خانم “ف-م” همسر یکی از بازیگران سینما است که در دعوت از برایان تریسی نقشی اساسی داشته است.
همسر این بازیگر سینما که عضو یکی از فرقه های انحرافی است در سال ۸۸ و پس از آنکه سران این این فرقه وارداتی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند از ایران خارج و به آمریکا رفت.

این خانم سال گذشته و پس از بازگشت از آمریکا وارد فعالیت های اقتصادی شده است و سعی دارد آموزه های برایان تریسی را که با ارزش های دینی و اسلامی در بسیاری از زمینه ها منافات دارد به مدیران کشور آموزش دهد.

پرونده همسر این خانم نیز در محافل قضایی و پس از خودکشی یک دختر اغفال شده، بار دیگر به جریان افتاده است.

برایان تریسی در روزهای آینده با حضور در ایران در یک همایش که قرار است در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود، برای مدیران صنعتی سخنرانی خواهد کرد.

همایش مذکور ۲۱ و ۲۲ مهر برگزار خواهد شد و قرار است برایان تریسی (از مروجان عرفان های کاذب و جعلی) در حوزه معنویت، تجارت و فروش سخنرانی کند. در کنار صدا و سیما، نام روزنامه ایران، بانک کشاورزی، هواپیمایی ماهان، اتاق بازرگانی و بعضی از موسسات خصوصی و شرکت ها به عنوان حامیان مالی همایش به چشم می خورد. یک منبع در صدا و سیما، برگزاری این همایش در مرکز همایش های این سازمان را غیر قانونی و کاذب خواند.
جالب این است که در آگهی روزنامه ایران هزینه ورود افراد ۶۵۰ هزار و برای ردیف های جلو ۹۵۰ هزار تومان قید شده است. همچنین هزار و ۵۰۰ نفر از مدیران نیز به این همایش دعوت شده اند!