- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برخورد با احتکارکنندگان کالا در دشتستان

فرماندار دشتستان گفت: آمادگی کامل برای برخورد با احتکارکنندگان را داریم تا در شهرهای دشتستان مردم با مشکلات و موانع مواجه نشوند و با آرامش خاطر کار کنند.

خبرگزاری فارس: برخورد با احتکارکنندگان کالا در دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی‌ در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و تامین رفاه و آسایش ایشان مهم‌ترین هدفی است که مسئولان در سطوح مختلف مورد توجه قرار داده‌اند و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همت و جدیت مدیران یکی از مهم‌ترین مسایل است خاطر نشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی و التهابات بازار نیازمند مراقبت بیشتر از ناحیه مدیران هستیم و در شهرستان دشتستان شرایط را برای تحقق این مهم هموار کرده‌ایم.

خسروی بیان داشت: دستگاه‌های متولی در امر بازار و معیشت مردم و دستگاه‌های نظارتی تمام توان و تلاش خود را در راستای کنترل بازار به عهده گرفته‌اند تا به هیچ وجه در حق مردم اجحاف نشود.

وی اضافه کرد: جلسات تنظیم بازار شهرستان به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌شود و تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی نیز برای کنترل وضعیت بازار آماده هستند.

این مسئول اذعان داشت: در جریان وضعیت بازار مرغ با تلاش شورای تامین شهرستان و نهادهای متولی بازار مرغ و فرآورده‌های دامی توانستیم آرامش را به بازارهای شهرستان و استان بازگردانیم.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: برخی کالاها توسط ستاد حمایت از تولید‌کنندگان افزایش یافته و این افزایش قیمت سراسری است و شهرستان و استان در این زمینه نقشی ندارند.

خسروی با اشاره به شهرت ارزانی بازار برازجان ابراز داشت: شرایط و وضعیت بازار در سطح شهرستان را با شرایط کشور هماهنگ و همگام می‌کنیم و با توجه به شهرت ارزانی بازار برازجان شرایط را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها در سطح شهرستان نباشیم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: آمادگی کامل برای برخورد با احتکارکنندگان را داریم تا در شهرهای شهرستان مردم با مشکلات و موانع مواجه نشوند و با آرامش خاطر کار کنند.