- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

همکاری با سرمایه‌گذاران برای ساحل‌سازی در نخل تقی

شهردار نخل تقی گفت: شهرداری نخل تفی آماده واگذاری مکان مناسب برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بحث گردشگری و ساحل‌سازی با تخفیف ویژه است.

خبرگزاری فارس: همکاری با سرمایه‌گذاران برای ساحل‌سازی در نخل تقی

به گزارش ” عسلویه نیوز” احمد شیخیانی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: توجه به عمران شهری و زیباسازی شهر از اولویت‌های شهرداری بندر نخل تقی است.

وی افزود: با توجه به اجرا و آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری و ساحل‌سازی از سال گذشته و ادامه آن در سال‌ جاری توسط شهرداری، اکنون شهرداری نخل تقی آماده واگذاری مکان مناسب برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بحث گردشگری و ساحل‌سازی با تخفیف ویژه است.

شهردار بندر نخل تقی خاطر نشان کرد: اولویت شهرداری نخل تقی در چند سال اخیر ساحل‌سازی و احداث پارک‌های ساحلی بوده و از سال گذشته شهرداری در بحث گردشگری و آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

شیخیانی تصریح کرد: اکنون طول کل ساحل بندر نخل تقی در نتیجه تلاش‌های شهرداری سیمای زیبایی به خود گرفته و در پروژه‌های ساحل‌سازی سعی شده است که زیرساخت‌هایی نیز به منظور واگذاری به بخش خصوصی آماده شود.

وی گفت: با تلاش بخش خصوصی از سال گذشته در کنار اقدامات شهرداری شاهد ورود گردشگران زیادی به شهر نخل تقی بوده‌ایم و با توجه به قابلیت‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بخش عسلویه شهرداری نخل تقی اقدامات جدیدی در بخش گردشگری صنعتی در دست بررسی و اجرا دارد.

شهردار بندرنخل تقی ادامه داد: شهر نخل تقی که قبلاً فقط ۲ راه ورودی داشت اکنون با بیش از ۱۰ بلوار و خیابان اجرا شده، ورودی کاملاً از بن بست خارج شده و ساکنین و گردشگران می‌توانند به راحتی از امکانات شهری و ساحل استفاده و اوقات فراغت خوبی را سر کنند.

وی یادآور شد: دولت‎های نهم و دهم به صورت ویژه مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دولت‏های نهم و دهم را دولتی پر کار و احیا کننده ارزش‎ها و آرمان‎ها دانسته‎‏اند.

شیخیانی افزود: دولت‎های نهم و دهم علاوه ‎بر انجام رسالت‎هایی که همه دولت‎ها بر عهده دارند عدالت‎خواهی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

شهردار بندر نخل تقی با تاکید بر اینکه در برخی از شاخص‏ها برتری دولت‎های نهم و دهم نسبت به دولت‎های قبلی چندین برابر است ادامه داد: آنچه در این هفت سال انجام شده است اقدامات برجسته‎ای است که آثار و نتایج آن ماندگار می‎شود.