- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اسرائیل امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اسرائیل امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته و شمارش معکوس برای فروپاشی آن آغاز شده است.

خبرگزاری فارس: اسرائیل امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

به گزارش “عسلویه نیوز”محمد رضایی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی بسیجیان کنگان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد عزت‌مندی بیشتر این نظام هستیم.

وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی به ابهت و قدرت ایران اسلامی پی برده‌اند و به فضل خدا هر روز این اقتدار در حال افزایش است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به بررسی وضعیت امروز کشور، منطقه و جهان پرداخت و خاطر نشان کرد: امروز شاهد گسترش بیداری اسلامی در منطقه هستیم و این امر به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران انجام شده است.

رضایی تصریح کرد: دفاع مقدس الگوی تمام عیاری برای مقاومت ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی شده و در واقع امروز بیداری اسلامی در ادامه دفاع مقدس و نیز مقاومت بیش از سه دهه ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری شکل گرفته است.

وی به قدرت اسلام اشاره کرد و افزود: به دلیل اهمیت و جایگاه اسلام است که سران رژیم صهیونیستی به همراه سران استکباری عالم با توهین به مقدسات مسلمانان به‌ویژه قرآن و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) سعی می‌کنند از گرایش بقیه انسان‌های آزاده و متفکر در اقصی ‌نقاط جهان به دین مبین اسلام جلوگیری کرده و غرور ملت‌های مسلمان را بدین وسیله بشکنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: امروز موج حمایت از پیامبر رحمت و عدالت سراسر جهان را فرا گرفته و اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) با شکستی مفتضحانه روبرو شدند.

رضایی گفت: دشمنان اسلام ناخواسته کاری کردند که مسلمانان بیش از گذشته متحد شده و فریاد انزجار خود را از دنیای استکبار و ایادی وابسته با آنان در هر نقطه و هر جایی شجاعانه و شهادت‌طلبانه سر می‌دهند.

وی اظهار داشت: بدون تردید اسرائیل امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته و شمارش معکوس برای فروپاشی آن آغاز شده است و روزبه‌روز شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.