- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برای جبران کارخوب رئیس مجلس تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تلاش می‌کنیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و کار خوب آقای لاریجانی را جبران کنیم.


علی صانعی پس از پایان تمرین تیم ملی فوتسال در مورد حضور رئیس مجلس در تمرین امروز این تیم گفت: تشکر ویژه‌ای از آقای لاریجانی دارم که امروز به تمرین ما آمدند. این اتفاق باعث شد روحیه مضاعفی بگیریم و این انگیزه را در ما ایجاد کردند تا با روحیه مضاعفی کارمان را ادامه دهیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم بدین نحو کار خوب آقای لاریجانی را جبران کنیم.

به گزارش فارس،وی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: شرایط تیم خوب است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. هفته گذشته تمرینات سنگینی را انجام دادیم. آماده هستیم و ۸ آبان برای حضور در جام جهانی به تایلند سفر می‌کنیم.

صانعی در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی فوتسال اظهار داشت: برای حفظ تمرکز بازیکنان این تصمیم را گرفتیم. در مصاحبه، خواسته یا ناخواسته صحبت‌هایی مطرح و باعث می‌شود تمرکز تیم از دست برود.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: بازیکنان هم مثل من در مصاحبه حرفه‌ای نیستند. ما در این مسئله آماتور هستیم و ناخواسته بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی می‌کنیم که به دلیل بلد نبودن ممکن است از صحبت ما برداشت دیگری شود در حالی منظور ما آن نبوده است. به همین خاطر برای دوری از حاشیه بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند.