- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

طرح نیم‌بها شدن بلیط خانواده شهدا با مشکل مواجه شده است

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان گفت: با خصوصی شدن شرکت‌های هواپیمایی، طرح نیم بها بودن بلیط خانواده شهدا و جانبازان با مشکل روبه‌رو شده است که امیدوار هستیم برطرف شود.

خبرگزاری فارس: طرح نیم‌بها شدن بلیط خانواده شهدا با مشکل مواجه شده است

به گزارش “عسلویه نیوز” کامبیز یگانه پیش از ظهر امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات به خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان بنیاد شهید است.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد ارائه خدمات متنوع و ارزنده‌ای به خانواده شهدا و ایثارگران بوده‌ایم که امیدوار هستیم رضایت خاطر این عزیزان فراهم شود.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان با بیان اینکه دشتستان ۲ هزار و ۵۰۰ شهید، جانباز و آزاده دارد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود شهرستان دشتستان دارای ۶۶۲ شهید، یک‌هزار و ۷۵۴ جانباز و ۱۴۸ آزاده سرافراز است و در واقع بیشترین تعداد ایثارگران را داریم.

یگانه تصریح کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان انتظار داریم نسبت به پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر پیشقدم باشند و همکاری مطلوبی با این عزیزان داشته باشند.

وی بیان کرد: پرداخت هزینه‌های مختلف زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دغدغه‌های جدی این اداره و اداره کل بنیاد شهید است و با تلاش و پیگیری مدیرکل شاهد ارائه بهترین خدمات به این قشر هستیم.

سرپرست بنیاد شهید دشتستان با اشاره به بروز مشکلاتی در طرح بلیط نیم‌بهای خانواده شهدا گفت: به دنبال خصوصی شدن شرکت‌های هواپیمایی، طرح نیم بها بودن بلیط این قشر به‌ویژه جانباران که باید برای درمان به مرکز یا دیگر شهرهای کشور مسافرت کنند، با مشکل رو به رو شده است که امیدوار هستیم برطرف شود.

یگانه اذعان داشت: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.