- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سجادی: با اراده جمعی کره‌ را شکست می‌دهیم

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: با تدبیر، همت و اراده جمعی کره ‌جنوبی را شکست می‌دهیم.



  حمید سجادی در مورد حضور رئیس‌جمهور و رئیس مجلس در تمرین تیم ملی گفت: جای تقدیر و تشکر دارد، حضور رئیس‌جمهور و رئیس مجلس را به فال نیک می‌گیریم. روحیه خوبی بچه‌های تیم ملی گرفتند. بازی‌های سختی را پیش رو داریم. بازی مقابل کره برای ورزش ما مهم است. البته کره برای ما ناآشنا نیست و بارها با این تیم بازی کردیم.


به گزارش فارس، وی افزود: با تدبیر و همت جمعی و اراده بازیکنان می‌توانیم نتیجه‌ای رقم بزنیم که به صلاح ما باشد. کادر فنی از شرایط فعلی راضی است. انشاءالله به ۳ امتیاز این مسابقه می‌رسیم و ما هم دعا می‌کنیم این اتفاق بیفتد.


معاون وزارت ورزش در مورد اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش از عملکرد فدراسیون فوتبال راضی نیست، اظهار داشت: دلیل راضی نبودن را اجازه بدهید در این روزهای سرنوشت‌ساز و حساس بازی با کره بیان نکنم. مسابقه مهمی در پیش داریم و بهتر است در این زمان به دنبال کسب نتیجه تیم ملی باشیم.


سجادی در مورد تعلیق فدراسیون‌های ورزشی و اینکه تعلیق فدراسیون جودو از میان رفت، عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد. در مورد فدراسیون جودو هم با توضیحات شفاف و به موقعی که دادیم خیلی از مشکلات برطرف شد. در برخی از موارد موضوعات آن‌طور که منعکس می‌شود، نیست. ما اگر همیشه پاسخ خوب و به موقع و شفاف به سوالات بدهیم همه چیز حل می‌شود.


وی تاکید کرد: از ۲۰ سال پیش تعاملات خوبی در ورزش وجود دارد و این موضوع در حال حاضر نیز دیده می‌شود. اگر سوالی پیش بیاید و ما به موقع پاسخ دهیم هیچ وقت مشکلی پیش نمی‌آید. همیشه حامی ورزش هستیم و این کار را ادامه می‌دهیم. استاندارد‌ها را همیشه رعایت کردیم و در ادامه هم این کار را می‌کنیم.