- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خدیرا: از تلاش دست نمی کشیم

سامی خدیرا ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید این روزها در اردوی تیم ملی کشورش است تا تیمش را در بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ یاری کند.


   او در گفت و گو با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان، قبل از بازی جمعه شب ژرمن ها مقابل ایرلند ، در مورد تساوی رئال در برابر بارسلونا در دیدار هفته قبل ال کلاسیکو صحبت کرد و گفت:« ما دوست داشتیم که برنده ال کلاسیکو می شدیم؛ این روشن و واضح است. فرصت خوبی هم داشتیم که به این نتیجه مطلوب برسیم. روند بازی ، برای ما ، به عنوان تیم میهمان، روند مثبت و خوبی بود. به همین خاطر ناراحت شدیم که نتوانستیم بارسلونا را در این دیدار شکست دهیم.»

به گزارش گل، خدیرا در ادامه در مورد فاصله ۸ امتیازی رئال با بارسلونای صدر نشین در جدول لالیگا هم صحبت کرد و گفت:« فصل جدید رقابت های لالیگا تازه شروع شده. قطعا خیلی سخت است که تیم قدرتمندی مثل بارسلونا امتیاز از دست بدهد و سخت است که بتوانیم روی چنین چیزی حساب باز کنیم. اصلا دلنشین نیست که ما باید در انتظار لغزش بارسایی ها بنشینیم ولی به شما اطمینان می دهم که ما از تلاش دست نمی کشیم. اگر عملکرد با ثباتی داشته باشیم و با فراز و نشیب زیادی روبرو نشویم، مطمئنم که اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.»

ستاره تونسی الاصل رئال معتقد است که تیم این فصل رئال، به مراتب کامل تر از تیمی است که در فصل گذشته با کسب ۱۰۰ امتیاز و به ثمر رساندن ۱۲۱ گل، قهرمان رقابت های لالیگا شد:« این فصل بازیکنان جدیدی به ما ملحق شده اند؛ سیستم چرخشی بیشتر از قبل اعمال خواهد شد و بدین ترتیب شانس ما برای پیروزی و موفقیت افزایش خواهد یافت. من این شانس را داشتم که تقریبا در تمام بازی های مهم تیم در زمین حضور داشتم.  مورینیو دقیقا می داند که چطور باید از من کار بکشد. این سومین سال حضور من در رئال مادرید است و هر زمان که در شرایط فیزیکی خوبی باشم، تقریبا همیشه برای تیم بازی کرده اند.»

بخش بعدی صحبت های او در مورد بوروسیا دورتموند، حریف بعدی رئال در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود که این بازی روز ۲۴ اکتبر برگزار خواهد شد. خدیرا دراین باره گفت:« روند رشد و پیشرفت دورتموند فوق العاده است. آنها یک دیوار محکم جلوی منچسترسیتی ایجاد کردند و حالا باید آنها را یکی از بزرگان دانست.»

خدیرا که قبل از بازی با ایرلند، سی و شش بازی ملی برای ژرمن ها برگزار کرده، یکی از مهره های قابل اتکای یواخیم لو است.