- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تمام کمک‌های دانش‌آموزی به نیازمندان می‌رسد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد گفت: کمک‌های دانش‌آموزی مدارس پس از جمع‌آوری به صورت ۱۰۰ درصد و مبالغی که توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شوند نیز با نسبت ۷۰ درصد به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: تمام کمک‌های دانش‌آموزی به نیازمندان می‌رسد

به گزارش “عسلویه نیوز” علی موفق‌منش ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد از کمک ۲۷ میلیون ریالی دانش‌آموزان سعدآباد در جشن عاطفه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال با هماهنگی صورت گرفته با مدارس سعدآباد پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در همه مدارس دایر شد.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها به صورت سالانه و همزمان با بازگشایی مدارس در راستای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از اهدافی که در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها دنبال می‌شود، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد تصریح کرد: امسال ۲۷ میلیون ریال کمک دانش‌آموزی از مدارس سعدآباد و به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

موفق‌منش همچنین با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نیکوکار به صورت غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در قالب پوشاک و لوازم‌التحریر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در قالب این جشن کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری شده و در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود، اظهار داشت: همواره به این شکل بوده که کمک‌های دانش‌آموزی مدارس در جشن عاطفه‌ها پس از جمع‌آوری به صورت ۱۰۰ درصد و مبالغی که توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شوند نیز با نسبت ۷۰ درصد به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود، تا در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی سعدآباد در پایان از دانش‌آموزان سعدآبادی به علت حضور پرشور در مراسم ملی معنوی جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در راستای علم و علم‌آموزی تقدیر و قدردانی کرد.