- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ایجاد ۷۳ شغل جدید در طرح‌های کشاورزی دشتستان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: با تصویب ۱۹ طرح کشاورزی تعداد ۷۳ شغل جدید در شهرستان دشتستان ایجاد شد.

خبرگزاری فارس: ایجاد 73 شغل جدید در طرح‌های کشاورزی دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” کوروش دهقان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه اشتغال است و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها امری مهم و لازم است.

وی افزود: دشتستان دارای اراضی مستعد کشاورزی است و بیش از ۷۰ درصد زمین‌های زیر کشت استان بوشهر متعلق به دشتستان است که باید استفاده بهینه را از این فرصت ببریم و در راستای تقویت کشاورزی گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در سال جاری در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی گام‌های ارزشمندی برداشته شده و شاهد موفقیت بسیار خوبی هستیم که باید این روند تداوم یابد.

دهقان تصریح کرد: در نشست کارگروه اقتصادی شهرستان تعداد ۱۹طرح توسعه کشاورزی مورد تصویب قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها در مجموع با ۲۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات در دشتستان تصویب شده که امیدوار هستیم در کمترین زمان شاهد اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

دهقان از اشتغال مستقیم ۷۳ نفر در این طرح‌ها خبر داد و گفت: این طرح‌های کشاورزی با تعهد اشتغال ۷۳ نفر به تصویب رسیده و اجرایی می‌شوند.

وی افزود: طرح تعاونی مکانیزاسیون کشاورزی با هشت میلیارد ریال تسهیلات و ۳۰ نفر اشتغالزایی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که به تصویب رسیده است.

این مسئول اذعان داشت: همچنین دو طرح مرغداری با هفت میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۴نفر نیز از دیگر طرح‌های تصویبی کارگروه است.

دهقان خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش کشاورزی و تولیدات این حوزه بسیار ارزشمند و مهم است که امیدوار هستیم در این حوزه به موفقیت لازم برسیم.